عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از ساماندهی بیش از شش هزار نفر از کارکنان شهرداری‌های کشور تا توقیف کامیون حامل چوب در آبادان و صدور بیش از هزار پروانه ساختمانی در دهدشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

صدور ۱۶۰۰ پروانه ساختمانی در دهدشت

سید آیت تقوی، سرپرست شهرداری دهدشت گفت: یک‌هزار و ۶۰۰ فقره پروانه ساختمانی در زمین‌های الحاق شده در طرح جامع شهری دهدشت صادر می‌شود.

توقیف کامیون حامل چوب در آبادان

حسین حمیدپور، شهردار آبادان با بیان اینکه یک دستگاه کامیون حامل ۲۶ تن چوب در حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف شد، اظهار کرد: این محموله چوب در حال انتقال از این شهرستان بود که با هوشیاری یکی از کارکنان شهرداری آبادان تعقیب شده و سپس توسط پلیس راه توقیف شد.

انجام بیش از هزار و ۷۷۴ حادثه امدادرسانی در بجنورد

محمدحسن صحراگرد، مدیر عامل آتش‌نشانی بجنورد گفت: سال گذشته آتش‌نشانان مرکز استان در یک هزار و ۷۷۴ حادثه حضور یافتند که این رقم نسبت به سال ماقبل ۱۱ درصد افزایش دارد.

بازدید بیش از ۲۵۰ هزار گردشگر از زرین‌شهر

حسین اسماعیلی‌احمدی، شهردار زرین‌شهر گفت: براساس گزارش‌های ارائه شده، روزانه بیش از ۷۰ هزار دستگاه خودرو و بیش از ۲۵۰ هزار گردشگر از زرین‌شهر بازدید کردند که از این تعداد حدود ۱۰ درصد اقامت کوتاه‌مدت و روزانه و حدود دو هزار نفر اقامت چندروزه داشته‌اند.

آغاز احداث دیوار ساحلی رودخانه کارون خرمشهر

حمید کارآموزیان، سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: پروژه احداث دیوار ساحلی ضلع جنوبی رودخانه کارون محدوده خرمشهر با اعتبار اولیه ۲۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

ساماندهی بیش از شش هزار نفر از کارکنان شهرداری‌های کشور در سال ۱۴۰۰

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به پیگیری‌های این سازمان برای ساماندهی نیروی انسانی شهرداری‌ها، از ساماندهی بیش از ۶۲۰۰ نفر از کارکنان شهرداری‌های کشور، به استثنای شهرداری تهران، در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

تداوم رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر زرند

مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از جداول سطح شهر قبل از فرارسیدن سال جدید رنگ آمیزی شده‌اند، گفت: رنگ‌آمیزی جداول والمان‌های شهری تأثیر بسزایی در ارتقای کیفیت بصری فضاهای شهری دارد و این شهرداری سعی دارد از بهترین رنگ‌ها در راستای زیباسازی محیط شهری استفاده کند.

فضاسازی خرمشهر در ماه رمضان

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، شهرداری خرمشهر با نصب و اکران بنر با طرح‌های مختلف در بیلبوردهای سطح شهر نسبت به فضاسازی شهر اقدام کرد.

نصب المان‌های ویژه ماه رمضان در شهرکرد

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: المان‌های ویژه ماه رمضان در سطح شهر نصب می‌شود.

کد خبر 566437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.