اهانت به تمثال امام(ره) نشان‌دهنده دشمنی با اسلام است

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به هتک حرمت به تمثال امام خمینی (ره) در میدان مرجعیت قم، گفت: این اقدام بزدلانه از سوی عناصر ضد انقلاب، نشان‌دهنده دشمنی دائمی دشمنان با اسلام است.

حسین اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه ۱۳۵۷ آغاز شد و در دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ به کمال خود رسید، رأی آری مردم در دوازدهم فروردین‌ماه، آریِ سبزی به نشانه روئیدن، طراوت، شادابی، خرمی و نشانه‌ای از به ثمر رسیدن بذرها و شکفتن شکوفه‌ها است.

وی ادامه داد: مردم مسلمان ایران با حضور آگاهانه و متعهدانه در اولین انتخابات آزاد ایران به جمهوری اسلامی ایران رأی مثبت دادند، تعیین نوع حکومت از طریق همه‌پرسی با توجه به مستقر شدن دولت موقت در تاریخ نمونه‌ای نداشته است و ندارد و این مهم نشان از عمق توجه به نظر و نگاه مردم در ابعاد کلان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به هتک حرمت به تمثال امام خمینی (ره) در میدان مرجعیت قم، افزود: این اقدام بزدلانه در هتک حرمت به مقام شامخ بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران از سوی عناصر ضد انقلاب، نشان‌دهنده دشمنی دائمی دشمنان با اسلام است؛ خدای متعال در آیه هشتم سوره صف اشاره دارد ” یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ” و تاریخ گواه این مهم است که تمام این کینه‌ورزی‌ها و دشمنی‌ها با اسلام ناب منجر به بیشتر شدن گستره این دین مبین شده است.

وی تاکید کرد: هوشیاری و نشان دادن حساسیت از سوی اقشار ملت همیشه در صحنه و انقلابی قم و به خصوص سلسله جلیله روحانیت، درسی تاریخی به نمایش گذاشت که امید داریم از این پس کسی جرئت این‌گونه هتاکی‌ها را به خود ندهد.

کد خبر 566431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.