احتمال طوفان در غرب و بارش‌های خفیف بهاری در مناطق شمال و غرب اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای در نیمه‌غربی استان خبر داد و گفت: امروز احتمال بارش بسیار خفیف در مناطق غربی و شمالی استان وجود دارد و روز شنبه نیز همین شرایط، پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی پایدار تا اوایل هفته آینده روی استان است و در این مدت، وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به شکل صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید در ساعت‌های بعدازظهر انتظار می‌رود.

وی وزش باد نسبتاً شدید در مناطق شرقی را همراه با باد و گرد و خاک محلی دانست و افزود: فردا در ساعت‌های بعدازظهر، وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای به ویژه در نیمه غربی پیش‌بینی می‌شود و هشدار نارنجی برای فردا صادر شده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده تغییرات چندانی نخواهد داشت، گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه‌روز آینده به ۳۰ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۱۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی سردترین نقطه استان را بوئین‌ومیاندشت با دمای صفر درجه اعلام کرد و خاطرنشان کرد: گرم‌ترین شهرستان استان نیز خوروبیابانک با دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

علی‌عسگریان، درباره پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به برخی نقاط کشور گفت: بارش آن‌چنانی انتظار نداریم، امروز در مناطق غربی و شمالی استان احتمال بارش بسیار خفیف وجود دارد و روز شنبه نیز همین شرایط برقرار است و بارش چندانی برای اصفهان اتفاق نمی‌افتد.

کد خبر 566430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.