۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
توسعه مراکز شبکه 5G در اسکاتلند

مرکز 5G اسکاتلند در حال توسعه پلتفرمی برای جذب سرمایه‌گذاری در راستای حمایت از رشد اقتصادی شهرها از طریق اتخاذ تکنولوژی 5G است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به زودی مراکز شبکه 5G گسترده‌ای در سراسر اسکاتلند ایجاد خواهد شد و قرار است کلان‌شهرهای ابردین و کیلمارناک به طور ویژه میزبان نوآوری 5G چهارم و پنجم باشد. این مراکز به طور رضایت‌بخشی رشد اقتصادی را از طریق تکنولوژی 5G برای دو شهر به ارمغان خواهد آورد که البته تحقق آن مستلزم صرف بودجه‌ای چهار میلیون پوندی خواهد بود که دولت اسکاتلند تأمین آن را به عهده گرفته است. مراکز جدید 5G قرار است به پلتفرم‌های مشابه خود در مناطق Forth Valley، داندی و دامفریس متصل شود و از این طریق، شانس جذب سرمایه را در خود افزایش دهد.

در واقع، تمام این مراکز به عنوان محرک‌های تجاری عمل خواهد کرد که افزایش مشارکت استراتژیک با مشتری‌های مهم منطقه در رأس اهداف آن‌ها خواهد بود، ضمن این‌که بهره‌وری از تکنولوژی 5G آن‌ها را قادر می‌کند خدمات و عملکردهای جدیدی را در اختیار شهرها قرار دهد.

مراکز جدید 5G کمپانی‌های مختلف در سراسر اسکاتلند را تحت حمایت خود در می‌آورد تا با استفاده از قابلیت‌های خود به توسعه عملکردهای مختلف و واقعی نوآوری 5G بپردازد و از آن در بخش تجارت و رونق اقتصادی شهری بیشترین بهره را ببرد. علاوه بر این، اقدامات جدید امکان بهره‌وری کاربران از خدمات شبکه 5G را بدون نیاز به سرمایه اولیه فراهم خواهد آورد که این امر به سهم خود می‌تواند در رونق اقتصادی محلی و ملی نقش مهمی ایفا کند.

ارائه نوآوری‌های بیشتر از طریق قابلیت‌های شبکه 5G، بازبینی فرآیندهای مشتری‌محور و در نهایت، تجربه پیامدهای رضایت‌بخش‌تر از قبل از طریق داده‌ها از دیگر تبعات مثبت گسترش پلتفرم جدید در شهرهای اسکاتلند خواهد بود. در این راستا، هر مرکز 5G به عنوان یک کاتالیزور عمل می‌کند که می‌تواند به سهم خود، اسکاتلند را به پیشروی اتصال دیجیتالی در جهان تبدیل کند و نقش مهمی در کارآفرینی و توسعه مهارت‌ها از طریق حمایت از بخش‌های مهم ایفا کند.

کد خبر 566429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.