مدافع عنوان قهرمانی برابر سلطان اروپا/چلسی باز هم رئال را حذف می‌کند؟ 

امشب دو دیدار دیگر از چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب پیگیری خواهد شد و تیم‌های چلسی و رئال مادرید به همراه بایرن مونیخ و ویارئال برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد تا سرنوشت بخشی دیگر از بازی‌های رفت این مرحله، مشخص شود.

چلسی و رئال مادرید

شکی نیست که مسابقه حساس امشب متعلق به آبی‌های لندن و کهکشانی‌ها است. مدافع عنوان قهرمانی با هدایت توماس توخل در شرایطی پا به زمین مسابقه می‌گذارد که یک باخت سنگین را در رقابت‌های لیگ جزیره تجربه کرده و شاید سرنوشتی مشابه فصل قبل در انتظارش باشد. چلسی چند روز قبل مقابل برنتفورد متحمل شکست چهار بر یک شد؛ این در حالی است که سال گذشته نیز آن‌ها با پنج گل مقابل وست برموویچ شکست خوردند، اما توانستند مسابقه پس از آن در لیگ قهرمانان را با پیروزی به پایان برسانند.

جنگ روسیه با اوکراین و تبعات آن بر مدیرعامل روس باشگاه چلسی یعنی رومن آبراموویچ، تا حد زیادی بر فعالیت‌های باشگاه چلسی اثر گذاشته است و شاید اگر این تیم با بحران‌هایی خارج از زمین مسابقه روبه‌رو نبود، می‌توانستیم شانس بیشتر را برای آن‌ها برابر رئال مادرید قائل شویم.

از سوی دیگر کهکشانی‌ها فرم نسبتاً خوبی دارند و اگرچه اخیراً بازی خود در ال‌کلاسیکو را با چهار گل واگذار کردند، اما به خود اطمینان دارند که می‌توانند در لیگ قهرمانان اروپا مثل همیشه پرقدرت ظاهر شوند. رئال در مرحله قبلی مسابقات نیز برابر پاری سن ژرمن قرار گرفت و با درخشش بی‌نظیر کریم بنزما، موفق شد این حریف قدرتمند را شکست دهد.

فصل گذشته این دو تیم در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که چلسی موفق شد در دیدار خانگی دو بر صفر پیروز شود و در مجموع با نتیجه سه بر یک خود را به فینال مسابقات برساند. انگولو کانته، سال گذشته در بازی برابر رئال و در دیدار فینال بهترین بازیکن میدان شد و حالا یک بار دیگر می‌تواند قلب تپنده چلسی برابر کهکشانی‌ها باشد. البته بدون شک بازیکن فرانسوی رئال مادرید نیز به خط دفاع چلسی اجازه نفس کشیدن نخواهد داد.

بایرن مونیخ و ویارئال

ویارئال از شگفتی‌سازان این مرحله لیگ قهرمانان محسوب می‌شود که در مرحله قبل توانست با پیروزی قاطعانه برابر یوونتوس صعود کند. قهرمان لیگ اروپا برای اولین بار از سال ۲۰۰۹ موفق شده خود را به یک چهارم نهایی برساند و احتمالاً در مسابقه پیش رو برابر بایرن مونیخ امیدهای زیادی دارد.

با وجود شگفتی‌سازی برابر بانوی پیر، هیچ‌کس شکی ندارد که بایرن از جدی‌ترین شانس‌های قهرمانی در این دوره از لیگ قهرمانان اروپا است و آن‌ها در مرحله قبلی نیز سالزبورگ را به شدت تنبیه کردند. بایرنی‌ها با هدایت ناگلزمن می‌توانند یک پیروزی پر گل و بی‌رحمانه دیگر برابر ویارئال ثبت کنند اما تردیدی نیست که انجام این کار ساده نخواهد بود.

اونای امری، سرمربی ویارئال پیش از رقابت با بایرن گفته است: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و سخت‌کوش خواهیم بود؛ به این ترتیب می‌توانیم امیدوار باشیم که برابر بایرن مونیخ نتیجه خوبی کسب کنیم و به این مسئله باور داریم. وقتی سخت‌کوش باشید می‌توانید تیم‌های قوی‌تر از خود را نیز شکست دهید.

کد خبر 566399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.