لزوم تلاش شورای ششم در تبیین و اجرایی شدن شعار سال

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری در تأمین نیازها و مشارکت در سرمایه‌گذاری برای نیازهای جدید شهروندان و در حوزه ترویجی تسهیل روندها و بسترها می‌تواند حضور مؤثری برای تحقق عملی شعار سال داشته باشد.

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه نقش شورای ششم برای استقرار و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تحقق شعار سال جدید بسیار مهم است، اظهار کرد: لازم است که شورای ششم شهر بتواند در حد ظرفیت‌هایی که در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد بستر را برای استقرار و ادامه فعالیت مجموعه‌های با شاخص دانش‌بنیانی و اشتغال‌آفرینی فراهم کند.

وی با بیان اینکه شورای ششم شهر می‌تواند مسئله شعار سال را در چند بخش در مدیریت شهری دنبال کند و استفاده از ظرفیت‌های موجود اصفهان برای تحقق شعار سال مورد توجه است، ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های موجود اصفهان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ مد نظر قرار دارد، بعد از تاکید مقام معظم رهبری که در مورد تولید با محوریت دانش‌بنیان و اشتغال‌زا بودن داشته‌اند، قطعاً ظرفیت‌هایی که در منشور شورای ششم و در بودجه سال ۱۴۰۱ وجود دارد، باید به طور کامل به منصه ظهور برسد و به ظرفیت‌های جدید توجه شده تا از آنها استفاده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه حضور مؤثر مدیریت شهری برای تحقق عملی شعار سال مهم است، تصریح کرد: مدیریت شهری در تأمین نیازها و مشارکت در سرمایه‌گذاری برای نیازهای جدید شهروندان نیز در حوزه ترویجی و تسهیل روندها و بسترها می‌تواند حضور مؤثری برای تحقق عملی شعار سال داشته باشد و این انتظار می‌رود که بخش‌های مختلف شهری و معاونت‌های مختلف این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

وی در خصوص اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان از وظایفی که برای مدیریت شهری تعیین شده می‌تواند پا را فراتر بگذارد، گفت: شواری ششم می‌تواند تا حدودی با نگاه به مسئولیت اجتماعی، ارزشی و انقلابی و وظیفه‌ای که امام امت بر دوش تمام افراد در مجموعه‌های مختلف قرار داده است، به سمت تحقق این شعار پیش برود.

صالحی با تاکید بر اینکه نسبت به مطالبه و موضوعی که به صلاح مردم، شهر و کشور است نباید کم‌توجه بود، اظهار کرد: شواری ششم شهر اصفهان باید فراتر از مأموریت‌های قانونی راه‌هایی را جست‌وجو کند و به عنوان یک مسئولیت در تبیین و اجرایی شدن این شعار تلاش کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شواری ششم شهر اصفهان حتی اگر لازم است باید هم‌افزایی با دستگاه‌های دیگر را انجام دهد و کمک‌رسانی به دستگاه‌های اصلی متولی این حوزه نیز انجام گیرد.

وی با بیان اینکه برای اجرایی شدن تحقق شعار امسال باید به مجموعه‌های مدیریتی در ابعاد مختلف در سطح استان کمک‌رسانی شود، گفت: در این صورت تحقق و اجرایی شدن شعار سال اتفاق می‌افتد و شورای ششم شهر می‌تواند در پایان سال کارنامه درخشانی را در رابطه با این شعار به شهروندان ارائه دهد.

کد خبر 566390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.