۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
تبلت ریلمی Pad Mini رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت ریلمی Pad Mini از نمایشگر ۸.۷ اینچی LCD و دوربین هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تبلت ریلمی Pad Mini سرانجام به صورت رسمی در بازار فیلیپین رونمایی شد. این محصول از نمایشگر ۸.۷ اینچی LCD با وضوح تصویر ۸۰۰ * ۱۳۴۰ پیکسل بهره می‌برد. در کناره‌های این تبلت حاشیه‌های نسبتاً باریکی به چشم می‌خورد، اما حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر ضخیم‌تر هستند.

ریلمی تبلت Pad Mini از یک دوربین هشت مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند؛ اما دارای فلاش LED نیست. دوربین سلفی به کار رفته در این محصول دارای حسگر پنج مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. ریلمی تبلت Pad Mini به پردازنده Unisoc T616 مجهز شده است که جزو پردازنده‌های پایین‌رده در نظر گرفته می‌شود و از واحد CPU هشت هسته‌ای به همراه واحد گرافیکی Mali-G57 MP1 استفاده می‌کند.

انرژی مورد نیاز تبلت ریلمی Pad Mini با استفاده از یک باتری ۶۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۸ وات و شارژ معکوس بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد. در لبه پایینی این دستگاه درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به چشم می‌خورد. وزن تبلت ذکر شده ۳۷۲ گرم و ابعاد آن ۷.۶ * ۱۲۴.۴۸ * ۲۱۱.۸ میلی‌متر است.

تبلت ریلمی Pad Mini مجهز به سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۹۵ دلار به فروش می‌رسد؛ در حالی که قیمت نسخه مجهز به چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۳۵ دلار ارزیابی شده است. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که ریلمی قصد دارد کانفینگ دیگری با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و بدون پشتیبانی از LTE عرضه کند.

کد خبر 566360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.