تداوم اقدامات طرح استقبال از بهار در ایذه

عضو شورای اسلامی شهر ایذه گفت: با پایان یافتن طرح استقبال از بهار و نوروز همچنان پاک‌سازی شهر در راستای این طرح ادامه دارد.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص طرح استقبال از بهار و پاکسازی شهر ایذه در راستای این طرح، اظهار کرد: طرح استقبال از بهار و نوروز در ایذه از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و خانه‌تکانی محله‌ای در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در طرح خانه‌تکانی محله‌ای نظافت و پاکسازی هر محله به صورت مرحله به مرحله مانند خیابان‌ها، کانال‌های روباز، پارک‌ها و بوستان‌های آن انجام شد و سپس گل‌کاری، فضاسازی و نورپردازی آن انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر ایذه گفت: ایذه با وجود موقعیت جغرافیای خود و بهره‌مندی از آب و هوایی معتدل در این فصل و با دارا بودن سایت‌های تاریخی، مقصد بسیاری از گردشگران نوروزی بود و حضور زیاد گردشگران تا بعد از تعطیلات نوروز نیز ادامه داشت.

وی تصریح کرد: لازم است برای داشتن شهری زیبا و میزبانی مناسب از مهمانان طرح استقبال از بهار در ایام نوروز نیز تداوم داشته باشد؛ لذا با پایان یافتن تعطیلات نوروز همچنان این طرح ادامه دارد و پاکسازی معابر عمومی، مسیرهای پرتردد و سایر موارد خدمات شهری به صورت روزانه انجام می‌شود.

کد خبر 566349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.