پیش‌بینی بورس فردا ۱۷ فرودین ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

برای بازار فردا پیش بینی می‌شود که شاخص کل بتواند رشدی بالغ بر پنج تا ۱۰ هزار واحد را به ثبت برساند، احتمال حرکت نقدینگی به سمت نمادهای کوچک‌تر نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازار امروز گروه پالایشی همچنان پرتقاضا بود و پیش بینی می‌شود این روند برای این گروه تداوم داشته باشد، در گروه خودرویی، فلزی، سرمایه گذاری و بانکی کمی خریداران مردد بوده و نمادهای این گروه‌های در وضعیت تعادلی به سر می‌برد.

دلار در بازار آزاد به محدوده ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است و می‌تواند عاملی برای حرکت مثبت بازار باشد اما باید توجه داشت که شاخص کل پس از رشد اخیر اگر یک اصلاح زمانی چندین روزه انجام بدهد و سپس به سمت شاخص یک میلیون ۵۰۰ هزار واحد حرکت کند برای بازار می‌تواند بهتر باشد، رشدهای سریع می‌تواند اصلاح‌های شدید را در پی داشته باشد.

بازار همچنان تحت تأثیر اخبار برجامی است و گویا روند مذاکرات کمی پیچیده‌تر و فرسایشی تر شده است که این موضوع می‌تواند رکود را نه تنها در بازار بورس بلکه در تمامی بازارها به دنبال داشته باشد.

برای بازار فردا پیش بینی می‌شود که شاخص کل بتواند رشدی بالغ بر پنج تا ۱۰ هزار واحد را به ثبت برساند، احتمال حرکت نقدینگی به سمت نمادهای کوچک‌تر نیز وجود دارد.

کد خبر 566294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.