ورود دوچرخه‌های باری الکتریکی به ناوگان خدمات شهری دوسلدورف

شهر دوسلدورف آلمان برای کاهش CO2، توسعه انرژی سبز و تنوع در ارائه خدمات، دوچرخه‌های باری الکتریکی را وارد ناوگان خدمات‌رسانی شهر کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات شهری در دوسلدورف آلمان، از راه‌اندازی یک سیستم دوچرخه بار اشتراکی جدید خبر دادند. دوچرخه‌های باری توسط اپراتورهای خدمات شهری مختلف برای سفرهای کاری محلی استفاده می‌شود و اقلام کوچک خدماتی را در شهر جابه‌جا می‌کند.

طبق بیانیه مقامات محلی، دوچرخه‌ها برای صرفه‌جویی در انتشار CO2 و همچنین به عنوان یک الگو برای خدمات اجتماعی و شهروندی طراحی شده است. دوچرخه‌های باری بسیار سبک است، نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد و فضای پارک بسیار کمی را اشغال می‌کند.

ورود دوچرخه‌های بار الکتریکی به ناوگان خدمات شهری دوسلدورف

توماس لوسن، رئیس بخش محیط زیست شهرداری دوسلدورف در این رابطه گفت: "دوچرخه‌های باری جدید دارای یک محرک الکتریکی کمکی است که می‌تواند سفر در شهر را راحت کند. دوچرخه‌ها یک ابزار بسیار ایده‌آل برای عبور از بخش‌های مرکزی و شلوغ دوسلدورف هستند."

این نوع خودروها ظرفیت حمل شگفت‌انگیزی دارند و می‌توان از آن‌ها برای حمل مواردی نظیر اسناد، تجهیزات شهری و مخروط‌های ترافیکی استفاده کرد. علاوه بر این، مسئولان پروژه وعده می‌دهند که خدمات زیادی را با این وسیله در شهر پوشش خواهند داد زیرا این برنامه، یک ابتکار مشترک بین اداره حفاظت از محیط زیست و مصرف‌کننده، دفتر مدیریت ترافیک و بخش خدمات مرکزی شهرداری است.

ورود دوچرخه‌های بار الکتریکی به ناوگان خدمات شهری دوسلدورف

دوچرخه‌ها در پارکینگ تالار فنی شهر قرار می‌گیرد و از طریق اپلیکیشن اشتراک‌گذاری آماده خدمات‌رسانی رایگان است.

کد خبر 566265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.