از استعفای شهردار گز تا نورپردازی اهواز برای‌عید فطر

استعفای شهردار گز، کارنامه مدیریت شهری اصفهان در نوروز، نبود تصمیم برای ترک عمارت ساعت تبریز، ضرورت داشتن شهری شاداب، ورزش سرمایه اجتماعی، ظرفیت گردشگری شیراز، حمایت از دانش‌بنیان‌ها در کرج، ساماندهی متکدیان اراک، تغییر کاربری برج‌های شهرکرد و نورپردازی شهر اهواز را در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری پارلمان شهری سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه از استعفای شهردار گز، کارنامه مدیریت شهری اصفهان در نوروز، نبود تصمیم برای ترک عمارت ساعت تبریز، تلاش برای داشتن شهری شاداب، توجه به ورزش سرمایه اجتماعی، ظرفیت گردشگری شیراز، حمایت از دانش‌بنیان‌ها در کرج، ساماندهی متکدیان اراک، تغییر کاربری برج‌های شهرکرد و نورپردازی شهر اهواز را مرور می‌کنیم.

شهردار گز استعفا داد

رئیس شورای اسلامی شهر گز با اعلام اینکه شهردار گز استعفا داد، گفت: با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر "علی براتی" سرپرست شهرداری گز شد.

کارنامه قابل قبول مدیریت شهری در رویدادهای نوروزی

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نوروز ۱۴۰۱ اولین تجربه بزرگ رویداد محور تیم جدید مدیریت شهری بود که با تمام نقاط قوت و ضعفش گذشت؛ از نظر من و بر اساس بازدید از اکثر رویدادها و اماکن مرتبط، کارنامه قابل‌قبولی به خود گرفت.

تصمیمی برای ترک «عمارت ساعت» گرفته نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هنوز تصمیمی برای ترک عمارت ساعت از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر گرفته نشده است.

لزوم تلاش برای داشتن شهری شاداب و پایدار

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شاد نگه داشتن جامعه و تحقق این برنامه مهم سبب افزایش انسجام اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده می‌شود؛ این اتفاق یکی از دغدغه‌های مهم اجتماعی و فرهنگی بوده و داشتن شهری شاداب و پایدار در گروی داشتن خانواده‌های شاد است.

لزوم توجه به حوزه ورزش به عنوان سرمایه اجتماعی

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت: مقام‌آوران عرصه‌های مختلف از جمله ورزش سرمایه‌های عظیم اجتماعی هستند و نیاز است تا کمبودهای این حوزه رفع شود.

بررسی گزارش حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی» و ارائه گزارش حساب‌های درآمدی سال ۱۴۰۰ شهرداری در جلسه آتی شورای شهر تهران خبر داد.

شیراز از ظرفیت گردشگری مذهبی خوبی برخوردار است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: فارس سومین حرم اهل بیت (ع) در کشور است و ۱۴۰۰ بقعه متبرکه در شهر شیراز وجود دارد که ظرفیت مناسبی را در زمینه گردشگری مذهبی ایجاد می‌کند.

طرح شورای شهر کرج برای حمایت از دانش بنیان‌ها

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: استقرار خانه‌های خلاقیت و نوآوری در اماکن فرهنگی و آموزشی می‌تواند از طرف شهرداری‌ها برای کمک به این شرکت‌ها انجام شود.

نگاه ویژه شورای شهر اصفهان به گردشگری

مدیر اجرایی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان در حوزه گردشگری نیازمند یک کلان‌روایت است، باید تصویر واضحی از پیشرفت و چشم‌انداز اصفهان در حوزه گردشگری در سال‌های آینده معین شود، سپس برنامه‌ها متناسب با این چشم‌انداز تعریف و نقش تمام کنشگرها مشخص شود.

راه اندازی اولین مرکز ساماندهی متکدیان در اراک

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک از راه‌اندازی اولین مرکز ساماندهی متکدیان در این کلانشهر خبر داد.

لزوم تغییر کاربری برج‌های دوقلوی شهرکرد

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: در صورت فروش برج باید تغییر کاربری داده شود و تعداد طبقات کاهش یابد و همچنین مسائل ترافیکی باید رفع شود.

دولت از دانش بنیان‌ها برای رونق تولید حمایت کند

عضو شورای اسلامی شهر بندر آستارا گفت: دولت برای رونق تولید باید از ایده‌های نو و خلاقه افراد نخبه حمایت کند.

تداوم نورپردازی شهر تا عید فطر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تلاش برای رفع مشکلات روشنایی و نورپردازی شهر تا عید سعید فطر ادامه دارد.

کد خبر 566243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.