۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
آلن را تنها بگذارید

فرزند ستاره مشهور سینمای فرانسه نوشت: برخی می‌گویند پدرم قصد دارد با استفاده از اُتانازی (مرگ خودخواسته) به زندگی خود پایان دهد! اما این خبر، جعلی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آلن-فابین فرزند آلن دلون در واکنش به اخبار منتشر شده درباره تمایل پدرش به مرگ خودخواسته، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این شایعات را رد کرد.

فرزند ستاره مشهور سینمای فرانسه در این مطلب نوشته است:

«معمولاً این کار را نمی‌کنم، اما این ماجرا از کنترل خارج شده و بیش از دو هفته است که در پیام‌هایم، در به اصطلاح «مجله‌ها» و در کامنت‌هایم می‌خوانم که پدرم قصد دارد با استفاده از اُتانازی (مرگ خودخواسته) به زندگی خود پایان دهد. اما این خبر جعلی است.»

آلن دلون، بازیگر ۸۶ ساله تاکنون چندین‌بار در حمایت از اُتانازی صحبت کرده است که در سوئیس محل زندگی او امری قانونی است. اواسط ماه مارس، پسر دیگر او آنتونی در مصاحبه با شبکه RTL گفته بود که به پدرش قول داده است که هر وقت زمانش برسد، به او در مرگ خودخواسته کمک کند. برخی از رسانه‌ها بر اساس این صحبت‌ها اعلام کردند آلن دلون از پسرش آنتونی درخواست کرده است برای انجام مقدمات این کار به او کمک کند و حتی با خانواده‌اش نیز خداحافظی کرده است.

آلن-فابین ضمن تکذیب این خبر با افزودن تصاویری از سایت‌هایی که اخبار جعلی در این باره مخابره می‌کنند، روش کار این روزنامه‌نگاران را محکوم کرده و از آن‌ها خواسته است پدرش را تنها بگذارند. او همچنین هشدار داده است که در غیر این صورت گام بعدی دادگاه خواهد بود.

آلن دلون که بازی در ۸۰ فیلم از جمله چندین شاهکار سینمایی را در کارنامه دارد، اولین‌بار در سال ۱۹۶۰ و زمانی که ۲۵ سال داشت با بازی در فیلم «ظهر بنفش» توسط رنه کلمنت، کارگردان فیلم کشف شد.

بسیاری از فیلم‌ها با بازی آلن دلون تبدیل به کلاسیک‌های سینما شدند و او در طول دوران حرفه‌ای خود با کارگردانان نامداری چون آنتونیونی، ویسکونتی، ملویل و گدار همکاری کرد و در کنار بازیگران بزرگی چون ژن گابن، عمر شریف، لینو ونتورا، کلودیو کاردیناله و مونیکا ویتی  مقابل دوربین رفت.

کد خبر 566230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.