فرزاد فرزین بعد از ماه رمضان روی صحنه می‌رود

فرزاد فرزین که به علت بیماری نتوانست همراه با الیاس یالچینتاش در استانبول روی صحنه برود، فعالیت‌های خود را بعد از ماه رمضان آغاز خواهدکرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد فرزین، خواننده پاپ که قرار بود قبل از انتشار قطعه مشترک «ماسک»، این ترانه را همراه با الیاس یالچینتاش در استانبول روی صحنه ببرد، به علت بیماری از این کنسرت جا ماند.

ابتدا این موضوع در رسانه‌ها مطرح شد که فرزین به بیماری کرونا مبتلا شده و در کما به سر می‌بَرَد، اما یکی از پزشکان معالج فرزاد فرزین اعلام کرد که این هنرمند به دلیل مسمومیت در بیمارستان بستری شده است.

رسول ترابی، تهیه‌کننده کنسرت‌های فرزاد فرزین نیز درباره وضعیت سلامتی این هنرمند اظهار کرد: بعد از دو روز که پزشک در ترکیه به آقای فرزین اجازه پرواز نمی‌داد او به ایران بازگشت و حال بهتری دارد، اما هنوز تحت‌نظر پزشک و در منزل در استراحت مطلق به سرمی‌برد.

وی افزود: اگر همه‌چیز در ماه رمضان درست پیش برود و تا آن زمان بهبودی کامل فرزاد فرزین حاصل شود، برنامه‌های او ازجمله برگزاری کنسرت بعد از ماه رمضان آغاز خواهد شد، همچنین بازی او در سریال‌هایی که قرارداد بسته‌اند از مدتی دیگر شروع می‌شود و تداخلی با این موضوع ندارد.

کد خبر 566215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.