۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
سقف تاریخی جدید ترا لونا

قیمت Terra (LUNA) به بالاترین حد خود یعنی ۱۱۷.۷۰ دلار رسید.

به گزارش ایمنا، براساس داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap لونا بیش از هفت درصد افزایش یافته است. لونا اکنون هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و یک بار دیگر XRP وابسته به ریپل را پشت سر گذاشته و درحال‌حاضر ارزش آن ۴۱ میلیارد دلار است.

توکن حاکمیتی شبکه ترا در چند هفته گذشته در میان جو تماشایی خرید بیت کوین توسط ترا عملکرد موفقی داشته است. همان طور که توسط دو کوون (Do Kwon) یکی از بنیان‌گذاران ترا توضیح داده شد، هدف اصلی این ذخیره کمک به حفظ پیوند دلاری استیبل کوین TerraUSD (UST) است. ترا قصد دارد ذخیره بیت کوین خود را به ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهد و در آرزوی تبدیل شدن به بزرگ‌ترین دارنده تک کیف پول بزرگ‌ترین ارز دیجیتال است.

دو کوون در اوایل این هفته به لورا شین(Laura Shin) پادکستر ارزهای دیجیتال گفت که انتظار دارد قیمت بیت کوین در آینده افزایش یابد. در چنین حالتی، UST به حفظ ثبات خود ادامه خواهد داد، حتی اگر تقاضا شروع به کاهش کند. با این حال، او بدترین سناریو را رد نکرد که در آن قیمت بیت‌کوین طی شش ماه آینده به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. UST ترا همچنان محبوب‌ترین استیبل کوین غیرمتمرکز با ارزش بازار ۱۶.۵ میلیارد دلار است.

کد خبر 566210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.