۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
بازگشایی پارک بانوان بروجرد

شهردار بروجرد گفت: گذشتگان ما درختان شهر را کاشتند تا ما امروز این مجموعه‌ها را ایجاد و از این مواهب طبیعی شهر استفاده کنیم.

یحیی عیدی‌بیرانوند در حاشیه بازگشایی مجموعه فرهنگی ورزشی پارک بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهر بروجرد وجود دارد، اظهار کرد: گذشتگان ما درختان شهر را کاشتند و ما امروز از این مواهب طبیعی استفاده می‌کنیم و ملزوم به حفظ آن هستیم.

وی افزود: با توجه به گرم شدن سریع هوا و نبود بارش فصلی، سبزپوشان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری جهت جلوگیری از هرگونه تنش آبی به عناصر گیاهی، آبیاری سطوح مختلف فضای سبز را آغاز کردند و باید تلاش زیادی برای حفظ فضای سبز شهری انجام شود.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: از مدیریت مجموعه درخواست داریم خدمات خوب و کارآمدی را پایه‌گذاری کنند و مشاوران برای ارائه خدمات مشاوره در مجموعه حضور داشته باشند.

عیدی‌بیرانوند تصریح کرد: وکلای ما حاضر به مشاوره رایگان حقوقی هستند و بسیاری از بانوان ما مشکل حقوقی دارند اما دسترسی به وکیل برای انجام مشاوره حقوقی ندارند؛ بهتر است در چنین مکان‌هایی برای مشاوره به بانوان اقدامات لازم انجام شود.

وی تاکید کرد: باید سعی کرد به غیر از تفریح و استراحت از ظرفیت پارک بانوان برای آموزش بانوان شهر و حل مشکلات آنها استفاده شود.

کد خبر 566190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.