کارنامه قابل‌ قبول مدیریت شهری در رویدادهای نوروزی

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نوروز ۱۴۰۱ اولین تجربه بزرگ رویدادمحور تیم جدید مدیریت شهری بود که با تمام نقاط قوت و ضعفش گذشت؛ از نظر من و بر اساس بازدید از اکثر رویدادها و اماکن مرتبط، کارنامه قابل‌قبولی به خود گرفت.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملکرد مدیریت شهری در نوروز ۱۴۰۱، اظهار کرد: بهتر است که مردم قضاوت کنند؛ اما احساس می‌کنم که بر اساس روحیه خادمان این دوره مدیریت شهری در شورای اسلامی شهر و شهرداری رفته رفته به سمت سازمانی بی‌طبقه با تجلی همدلی و همگرایی در حرکت هستیم.

وی افزود: امید دارم که در ادامه مسیر و هم‌زمان با جدیت در برنامه‌ریزی و اجرای مدبرانه و مقتدرانه اقدامات، روحیه تعاملی این دوره نیز ادامه یافته و صدای شهر و شهرداری همواره شنیده شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نوروز ۱۴۰۱ اولین تجربه بزرگ رویداد محور این تیم بود که با تمام نقاط قوت و ضعفش گذشت؛ از نظر من و بر اساس بازدید از اکثر رویدادها و اماکن مرتبط، کارنامه قابل قبولی به خود گرفت و به دست‌اندرکاران خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

وی افزود: در عین حال باید پذیرفت که هر کس می‌تواند نظرش را بگوید و نمی‌شود گفت الزاماً نظرات در تقابل یکدیگرند. مردم و نخبگان با دیدن اقدامات و نیز شنیدن نظرات مختلف برآیند نظرات خود را در نظرسنجی‌ها و هم‌اندیشی‌ها ارائه خواهند کرد.

نباتی‌نژاد خاطرنشان کرد: گاهی بی‌تفاوتی‌های سازمانی و همچنین فشارها و کشش‌های ناشی از رقابت‌های سازمانی و محیطی ممکن است اختلالاتی را در روند ایجاد کند. قبول این واقعیت و نیز شناخت، تحلیل و چاره‌اندیشی پیرامون آن می‌تواند به مدیریت چالش‌ها کمک کند و نباید از آن غافل بود.

وی با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: به همکاران در شهرداری متذکر شده‌ایم، همان‌طور که خیلی خوب به استقبال بهار طبیعت رفتند، انتظار می‌رود که به استقبال بهار قرآن نیز بروند.

کد خبر 566178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.