«راز بقا» نگاهی نو به زندگی آدم‌ها است

سریال «راز بقا» اثر تازه سعید آقاخانی است که از نرووز امسال در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. یکی از بازیگران این سریال سیروس میمنت است که در سریال «نون خ» در نقش کیوان با این کارگردان همکاری داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیروس میمنت بااشاره به نقش خود در سریال «راز بقا» گفت: فردی که من نقش او را در سریال «راز بقا» ایفا می‌کنم واردکننده واکسن فایزر به ایران است، درواقع قاچاق فایزر انجام می‌دهد. او شخصیت ویژه و خاصی است مثلاً واکسن را به جایی که نباید تزریق می‌کند! شخصیت شیرینی است و نمی‌تواند منفی باشد. می‌گوید ما از آن‌هایی نیستیم که جنسی را ندیده و نشناخته و امتحان نکرده به دست مردم بدهیم! تفکرات خاص خودش را دارد، او را منفی نمی‌بینم. شخصیت بسیار به‌روزی است و در ادامه سریال با او آشنا بیشتر می‌شوید.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: یکی از ملاک‌های من برای انتخاب نقش این است که حتماً کار جدیدم با آثار گذشته‌ام تفاوت داشته باشد؛ اگر کارنامه من را مرور کنید دو نقش یکسان نداشتم و همه متفاوت بوده‌اند. مردم بسیار هوشیار و مشکل‌پسند هستند و آثاری که قابلیت تماشا دارند را به‌خوبی می‌پذیرند. «راز بقا» نیز جزو همین آثار است و نگاهی نو به قصه‌گویی و زندگی آدم‌ها دارد.

میمنت گفت: مردم و ذائقه آن‌ها تغییر می‌کند و امروز دیگر به موضوعات ۲۰ سال قبل نمی‌خندند و آثار جدید و خوب می‌خواهند. دیگر دوره اینکه مثلاً به فیزیک فرد بخندیم گذشته و دوره طنز موقعیت رسیده است. یکی از خصوصیات سعید آقاخانی نیز این است که خیلی به‌روز و به‌دنبال خلق آثار جدید است.

به گزارش ایمنا، پخش سریال «راز بقا» از نوروز ۱۴۰۱ آغاز شده و هر هفته به‌صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: بزرگ‌ترین کشف بشریت در راه است!

از بازیگران سریال «راز بقا» می‌توان به سیروس میمنت، بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی‌نسب، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان، جعفر دهقان اشاره کرد، همچنین احسان روزبهانی قهرمان بوکس نیز در این سریال حضور دارد.

کد خبر 566176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.