تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال گذشته تا روز چهارشنبه (بیست‌وچهارم فروردین‌ماه) برای مودیان تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا آخوندزاده امروز _سه‌شنبه شانزدهم فروردین‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزود زمستان سال ۱۴۰۰، با توجه به همزمانی با تعطیلات نورزی و درخواست‌های مودیان مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده تا تاریخ بیست‌وچهارم فروردین‌ماه تمدید شد.

وی افزود: اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان با هدف تکریم مودیان و فراهم کردن زمینه اجرای این تکلیف قانونی، با اختیارات قانون مالیات بر ارزش افزوده این مهلت را تمدید کرده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان گفت: بر این اساس، لازم است ادارات امور مالیاتی استان در موعد مقرر، اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم سال ۱۴۰۰ را تا پایان روز چهارشنبه (بیست‌وچهارم فروردین‌ماه) تسلیم کنند.

آخوندزاده، برای مودیانی که در موعد مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم کنند، امکان بخشودگی صددرصدی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه وجود داشته و با ثبت درخواست کتبی، جریمه تأخیر در مدت یاد شده بخشیده خواهد شد.

کد خبر 566173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.