توضیحات بهادری‌جهرمی درباره برنامه دولت برای رونق سفر

سخنگوی دولت گفت: همه تلاش دولت بالا بردن توان اقتصادی مردم و گشایش‌های معیشتی است که رونق سفرها یکی از اقدامات در این رابطه است اما کارهای زیاد و بزرگ دیگری هم در دست اقدام است.

به گزارش ایمنا، علی بهادری‌جهرمی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «رونق نسبی کسب‌وکار و اقتصاد شهرها، خصوصاً شهرهایی که مسافرهای بیشتری را پذیرا شدند، از نتایج منطقی رکوردشکنی سفرهای نوروزی است»؛ این موضوع خلاصه عرایض من در جمع اعضای ستاد سفر بود که از سوی برخی مورد سوءاستفاده قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه رونق اقتصاد گردشگری مانند هتلداری و صنایع دستی در اثر ازدیاد سفرها، نکته‌ای نیست که بر کسی پوشیده باشد، افزود: این مهم هم به سادگی و با توجه به مواردی همچون تکمیل ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی در بعضی از شهرها در ایام نوروز قابل احراز است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در آخر عرایضم هم به صراحت ابراز امیدواری کردم که این «رونق اقتصاد گردشگری» به سایر حوزه‌های اقتصادی تعمیم داده شود. همه تلاش دولت بالا بردن توان اقتصادی مردم و گشایش‌های معیشتی است؛ مبارزه با کرونا و رونق سفرها یکی از اقدامات در این رابطه است، کارهای زیاد و بزرگ دیگری در دست اقدام است، کارهای بیشتری هم باید به سرانجام برسد تا عقب‌ماندگی‌های چندساله در این رابطه جبران شود و شرایط آن‌گونه که شایسته است رقم بخورد.»

کد خبر 566172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.