۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
دمیدن روح دوباره در کالبد سردار

شهردار کاشان از اتمام و بهره‌برداری پروژه بهسازی بازارچه سردار خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه در این نوبت بالغ بر پنج میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دغدغه شهروندان و کسبه بازارچه سردار نسبت به وضعیت نامطلوب آسفالت و تناسب بیشتر بلوک فرش در مقایسه با آسفالت برای مکان‌های قدیمی همچون بازارچه، مدیریت شهری را بر آن داشت تا عملیات بهسازی بازارچه را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: اجرای ۵۰۰ مترمربع بلوک‌فرش ،۲۰۰ متر طول اجرای لوله‌گذاری جهت هدایت هرزآب، اجرای ۲۰۰ متر سنگ طرح‌دار در حاشیه بازارچه، اصلاح شبکه برق و آب به طول ۱۰۰ متر، تخریب ۵۰۰ مترمربع آسفالت، خاک‌برداری، نصب بولارد، اجرای پل کانیو و بتن‌ریزی از جمله اقدامات انجام شده برای اجرای این پروژه بوده است.

شهردار کاشان اضافه کرد: این پروژه به همت شهرداری منطقه یک و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کاشان اجرا شده است.

بخشنده‌امنیه، احیا و بازآفرینی معابر و اماکن اصیل و تاریخی را یکی از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره عنوان و تصریح کرد: در قالب این اقدامات سعی می‌شود ضمن توجه به حفظ هویت و اصالت اماکن و بناها، سهولت استفاده و بهره‌مندی شایسته شهروندان مدنظر قرار گیرد.

کد خبر 566165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.