بازیکنان منچستر علیه تن‌هاخ جلسه گذاشتند!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن، خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، سه‌شنبه شانزدهم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

دیلی استار:

* گزارش شده است که ستاره‌های منچستریونایتد بر سر انتصاب احتمالی اریک تن هاخ به عنوان سرمربی بعدی باشگاه، اختلاف نظر دارند و برخی او را گزینه‌ای "غیرقابل قبول" می‌دانند و به همین دلیل تشکیل جلسه داده‌اند.

بازیکنان منچستر علیه تن هاخ جلسه گذاشتند!



دیلی میل:

* طبق گزارش‌ها، سرژ گنابری در حال بررسی آینده خود در بایرن مونیخ و درحال تفکر درمورد پیشنهاد رئال مادرید، یوونتوس و لیورپول است که همگی علاقه‌مند به جذب بازیکنی هستند که در بوندسلیگا شکوفا شده است.

* کالوین فیلیپس هافبک ملی پوش لیدز آماده است تا با وجود علاقه چند تیم لیگ برتری، قراردادی جدید با لیدز یونایتد از امضا کند، اما پس از تغییر مدیر، برای مذاکرات باید تا تابستان منتظر بماند.

بازیکنان منچستر علیه تن هاخ جلسه گذاشتند!

* نیوکاسل یونایتد، وستهم، کریستال پالاس و لیدز یونایتد همگی به تیمو هوبرز مدافع اف سی کلن علاقه‌مند هستند که با پایان قراردادش، تابستان امسال با مبلغی کمتر از ۶ میلیون پوند در دسترس خواهد بود.

* ناصرالخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، از سران لیگ قهرمانان اروپا می‌خواهد که مراسم افتتاحیه‌ای به سبک سوپربول برای "به چالش کشیدن وضعیت موجود" برگزار کند.

* باشگاه کریکت "اسکس کانتی" به دو اتهام بدنام کردن کریکت در رابطه با ادعاهایی مبنی بر اینکه جان فراگر، رئیس سابق آن‌ها، در طول جلسه هیئت مدیره در سال ۲۰۱۷ از توهین نژادی استفاده کرده است، اعتراف کرده است.

سان:

* جک گریلیش، ستاره تیم منچسترسیتی و انگلیس، قرار است قراردادی بی‌سابقه و یک میلیون پوندی با خانه مد گوچی امضا کند.

بازیکنان منچستر علیه تن هاخ جلسه گذاشتند!



* وینسنت تان، مالک کاردیف سیتی ظاهراً باشگاه را برای فروش گذاشته و قبلاً از سه خریدار احتمالی پیشنهاد دریافت کرده است.

* تامی آبراهام به دلیل سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال انگلیس و حضور در شهر لندن، حالا به بازگشت از رم به لیگ برتر در آینده اشاره کرده و خواهان حضور مجدد در پرمرلیگ شده است.

دیلی میرر:

* گرت بیل قرار است مرد اول رئال مادرید برای ترک تیم در تابستان امسال باشد و لوکا یوویچ هدف آرسنال هم احتمالاً بازیکن دیگری باشد که سانتیاگو برنابئو را ترک می‌کند.

بازیکنان منچستر علیه تن هاخ جلسه گذاشتند!

دیلی اکسپرس:

* لوکاس توریرا امیدوار است در تابستان امسال پس از "تولد دوباره" (شکوفا شدن) در دوران حضور قرضی در سری آ و تیم فیورنتینا، آرسنال را به طور دائم ترک کند.

دیلی تلگراف:

* اورتون در صورت سقوط به چمپیونشیپ، مجبور است ۵۰ میلیون پوند از هزینه‌های خود را کاهش دهد تا از مجازات فیرپلی مالی جلوگیری کند.

* خانواده ریکتس در حال گفتگو با سرمایه‌گذاران جدید برای تقویت پیشنهاد خود برای خرید چلسی هستند. در همین حال هواداران چلسی در خارج از استمفورد بریج علیه فروش احتمالی باشگاه به خانواده ریکتس اعتراض کردند.

بازیکنان منچستر علیه تن هاخ جلسه گذاشتند!



* مایک دین داور سرشناس انگلیسی، فاش کرد که دخترش پس از اخراج توماس سوچک، هافبک فصل گذشته وستهم، تهدید به مرگ شده است.

* گابریل ایبیتویه بازیکنی که در رشته راگبی فعالیت می‌کند، پس از بازگشت به لیگ برتر انگلیس با بریستول بعد از یک دوره بازی در خارج از کشور در رژیم صهیونیستی و فرانسه، حالا هدف خود را برای بازگشت به راگبی انگلیس در نظر گرفته است.

* برگزارکنندگان مسابقات تنیس ویمبلدون آماده هستند تا دانیل مدودف را از تورنمنت تابستان امسال محروم کنند زیرا ممکن است با کسب یک پیروزی، به رژیم روسیه ولادیمیر پوتین، ادای احترام کند.

تایمز:

* رئیس انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان، (ATP) به مقامات دستور داده است که پس از "لحظات بسیار خطرناک" در تور تنیس مردان امسال، عصبانیت بازیکنان را کاهش دهند.

خورشید اسکاتلند:

* اسکاتلند در آستانه رقابت‌های جام جهانی ماه نوامبر با ضربه بزرگی روبرو می‌شود، زیرا کایران تیرنی ملی‌پوش، به دلیل مصدومیت بعید است برای این بازی‌ها در دسترس باشد.

کد خبر 566135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.