۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
مشخصات هواوی واچ GT3+قیمت

قیمت ساعت هوشمند، یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب هواوی واچ GT3 می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای ساعت هوشمند را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هواوی واچ GT3 به عنوان سومین نسل ساعت هوشمند هواوی با سیستم‌عامل هارمونی، طراحی جذاب و باتری ماندگار جذاب‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. هواوی در تلاش است با حفظ ویژگی‌های نسل قبل و بهبود قابل توجه عملکرد، روان‌تر کردن رابط کاربری و قابلیت نصب اپلیکیشن، نظر علاقه‌مندان پوشیدنی‌های هوشمند را به Watch GT3 جلب کند. هواوی واچ GT3 در واقع نسخه بهینه شده‌ای از سری هواوی واچ سه به حساب می‌آید که در دو نسخه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری به فروش می‌رسد. در ادامه به بررسی بعضی از ویژگی‌ها و مشخصات هواوی واچ GT3 می‌پردازیم:

طراحی و کیفیت ساخت هواوی واچ GT3

هواوی واچ GT3 دارای طراحی دایره‌ای شکل و بدنه مرکب از پلاستیک، شیشه و فلز براق است. وزن کم این محصول در کنار ساختار ظریف بدنه، تجربه مطلوبی را برای کاربران به ارمغان آورده است. در قسمت کناری بدنه یک دکمه و یک کلید چرخان برآمده وجود دارد. با فشار دادن کلید چرخان به صفحه اپلیکیشن‌ها انتقال داده می‌شوید و با چرخاندن آن امکان زوم کردن به جلو و عقب در فهرست برنامه‌ها ایجاد می‌شود. دکمه پایینی تعبیه شده در هواوی واچ GT3 امکان شخصی‌سازی دارد تا دسترسی سریع‌تری به بخش دلخواه خود داشته باشید. ساعت هوشمند ذکر شده تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

نمایشگر هواوی واچ GT3

هواوی واچ GT3 از صفحه‌نمایش OLED با وضوح تصویر ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل استفاده می‌کند که وضوح و کیفیت بسیار بهتری نسبت به نسل گذشته دارد. شیشه‌ای با لبه‌های خمیده از نمایشگر دستگاه محافظت می‌کند. محصول ذکر شده در دو مدل ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود، مدل ۴۲ میلی‌متری با بدنه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و مشکی با چند مدل بند Milanese طلایی، چرم و نایلون عرضه می‌شود. از سوی دیگر، مدل ۴۶ میلی‌متری از نمایشگر ۱.۴۳ اینچی و بدنه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ بهره می‌برد، اما طراحی اسپرت‌تری دارد و در دو رنگ مشکی با بند سیلیکونی مشکی و نقره‌ای با طیف وسیع‌تری از بندهای قابل سفارش مانند بندهای چرمی، سیلیکونی، نایلونی و فلزی با رنگ‌های متعدد عرضه می‌شود.

مشخصات هواوی واچ GT3+ قیمت

سخت‌افزار هواوی واچ GT3

هواوی واچ GT3 به پردازنده Cortex-M آرم مجهز شده است و با سه گیگابایت حافظه رم و چهار گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. این محصول امکان ارتباط با ماهواره‌های Galileo، GLONASS، Beidou، GPS و QZSS را دارد و تقریباً ۲۰ ثانیه زمان برای برقراری اتصال نیاز دارد، سپس آماده ردیابی فعالیت‌های ورزشی خواهد بود. هواوی واچ GT3 برای برقراری مکالمه صوتی و دریافت اعلانات و دیگر ویژگی‌های وابسته به شبکه و اینترنت، باید به گوشی هوشمند متصل باشد. برای این امر، محصول ذکر شده از بلوتوث ۵.۱ کمک می‌گیرد، متأسفانه از اتصال وای فای و NFC در این گجت خبری نیست.

نرم‌افزار هواوی واچ GT3

هواوی واچ GT3 با استفاده از سیستم‌عامل HarmonyOS اجرا می‌شود و به لطف اپ‌گالری تقریباً ۳۰ اپلیکیشن در دسترس کاربران این محصول قرار دارد. تنها در صورتی می‌توانید اپلیکیشن‌های دیگر روی آن نصب کنید که از گوشی‌های هواوی استفاده کنید. از میان ابزارهای موجود در هواوی واچ GT3 می‌توان به قطب‌نما، نمایش وضعیت آب‌وهوا، تایمر و کورنومتر، بارومتر، ساعت زنگ‌دار و چراغ قوه اشاره کرد. در صفحه اصلی ساعت و در کنار واچ فیس، ویجت‌های پیش‌فرض مانند وضعیت ضربان قلب، سطح استرس، آب‌وهوا، پخش موسیقی و وضعیت فعالیت‌های روزانه مشاهده می‌شود که امکان تغییر ترتیب، نمایش یا عدم نمایش آن‌ها وجود دارد. هواوی واچ GT3 از دستیار هوشمند Celia پشتیبانی می‌کند، اما فقط با گوشی‌های هوشمند به آن دسترسی خواهید داشت.

باتری هواوی واچ GT3

هواوی واچ GT3 در اندازه ۴۶ و ۴۲ میلی‌متری به ترتیب از باتری‌های ۴۵۵ و ۲۹۲ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. شرکت هواوی ادعا می‌کند که این محصول تا ۱۴ روز شارژدهی دارد، البته این ادعا فقط در مدل بزرگ‌تر ساعت دست‌یافتنی است و در مدل کوچک‌تر در کاربری‌های روزمره تا هفت روز و در کاربری‌های سنگین تا چهار روز شما را همراهی خواهد کرد. هواوی واچ GT3 از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برد، بنابراین با هر بار شارژ استاندارد Qi می‌توانید این محصول را شارژ کنید. یک شارژر دایره‌ای شکل کوچک میز درون جعبه دستگاه وجود دارد که به صورت مغناطیسی به پشت ساعت متصل می‌شود. فرآیند شارژ به تقریباً دو ساعت، برای نسخه ۴۲ میلی‌متری، نیاز دارد.

مزایای هواوی واچ GT3

  • عمر باتری
  • ضدآب تا عمق ۵۰ متری
  • قابلیت شارژ بی‌سیم استاندارد
  • صفحه‌نمایش روشن و واضح
  • سیستم‌عامل روان و بهبودیافته
  • طراحی ظریف و شکیل با کیفیت ساخت مناسب

معایب هواوی واچ GT3

  • محکم نبودن مگنت‌های بند ساعت
  • تشخیص ندادن خودکار فعالیت ورزشی
  • نبود اپلیکیشن‌های کافی در اپ‌گالری
  • مشکلات تحریمی و محدودیت‌های رابط کاربری

قیمت هواوی واچ GT3

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت هواوی واچ GT3 42 میلی‌متری پنج میلیون و ۹۸ هزار تومان است؛ در حالی که قیمت نسخه ۴۶ میلی‌متری آن پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 566120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.