شناسنامه‌دار شدن پروژه‌های عمرانی چالوس

شهردار چالوس گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری چالوس در راستای شفاف‌سازی و اطلاع شهروندان، شناسنامه‌دار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «مسعود یعقوبی» شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و رویکرد سازندگی مدیریت شهری دوره ششم، دوره شکوفایی پروژه‌های عمرانی در شهر چالوس آغاز می‌شود، اظهار کرد: ارتقای سطح زندگی شهروندی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری چالوس است.

وی با بیان اینکه مستندسازی عملکرد شهرداری و شفافیت در ارائه آن به شهروندان در دستور کار قرار دارد، افزود: شفافیت و اجرای قانون سرلوحه مدیریت شهری دوره ششم چالوس است و طرح‌ها، پروژه‌ها و اقدامات مدیریت شهری به‌صورت مستمر و دقیق به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

جعفر کیالاشکی، رئیس شورای اسلامی چالوس نیز در این خصوص گفت: شفافیت در روند اجرای پروژه‌های عمرانی می‌تواند بخش قابل توجهی از سوءتفاهم‌ها و سوءبرداشت‌ها میان شهرداری و شهروندان را برطرف کند.

وی با بیان اینکه شفاف‌سازی در حوزه‌های عمرانی پس از مطالعه و بررسی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در این طرح اطلاعات کلیه پروژه‌های عمرانی ازجمله زمان قرارداد، پیمانکار، ناظر، مجری، برآورد، زمان آغاز و افتتاح پروژه و محل اجرا در شناسنامه فنی به صورت شفاف به اطلاع شهروندان می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس ادامه داد: این اقدام، یکی از کارآمدترین روش‌ها برای شفاف‌سازی عملکرد، ابهام‌زدایی، احیا و ارتقای سطح اعتماد مردم نسبت به شهرداری است.

کیالاشکی تاکید کرد: در این میان موضوع محرمانه‌ای باقی نمی‌ماند و امید است سند افتخاری برای شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس در دوره ششم باشد.

کد خبر 566099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.