روحیه انقلابی و خدمت‌گزاری در مدیران شهری اصفهان وجود دارد

فرمانده نیروی انتظامی کشور از وجود روحیه انقلابی و خدمت‌گزاری در مدیران شهری اصفهان ابراز خرسندی کرد و گفت: به نظر می‌رسد در این دوره طلایی باید بهترین‌ها برای اصفهان رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین اشتری در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تلاش تمام مدیران برای بهبود وضعیت شهر و استان اصفهان، اظهار کرد: هرکجا پلیس قوی‌تر باشد، منفعت آن برای همه خواهد بود.

وی با ابراز خرسندی از وجود روحیه انقلابی و خدمت‌گزاری در مدیران شهری اصفهان، تصریح کرد: به نظر می‌رسد در این دوره طلایی باید بهترین‌ها برای اصفهان رقم بخورد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور، انجام برخی اقدامات عمرانی و زیرساختی همچون احداث اماکن مورد نیاز پلیس نظیر کلانتری‌ها را باعث افزایش احساس امنیت شهروندان دانست و بر رعایت دقیق، صحیح و کامل ماده ۱۰۸ قانون با موضوع تعامل بین شهرداری‌ها و ناجا تاکید کرد.

در این دیدار که معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان نیز حضور داشت، «محمد نورصالحی» رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، از همکاری و تعامل نیروی انتظامی و شهرداری در کلان‌شهر اصفهان خبر داد و گفت: این تعامل و همکاری در جهت بهبود وضعیت اصفهان بسیار مؤثر است.

وی افزود: مقرر شده است که مدیران شهری، نشست‌های فصلی با فرمانده و مسئولان نیروی انتظامی در اصفهان برگزار کنند.

«علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان نیز با تبریک حلول سال نو و ماه مبارک رمضان، هدف مدیریت شهری را رسیدن به امنیت اجتماعی مطلوب و کاهش بزهکاری عنوان کرد و گفت: در این راستا آماده هر نوع همکاری با سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم.

روحیه انقلابی و خدمتگزاری در مدیران شهری اصفهان وجود دارد

کد خبر 566091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.