ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان

در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران که به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران انجام می‌شود، استقلال و پیکان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _سه‌شنبه شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱_ دو تیم فوتبال استقلال و پیکان با قضاوت سیدرضا مهدوی از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت. به همین مناسبت قصد داریم ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان را مورد بررسی قرار دهیم.

دروازه‌بان؛ حسین حسینی

به نظر می‌رسد که مطابق معمول اکثر دیدارهای این فصل، حسین حسینی که امسال عملکرد خیره کننده‌ای داشته است، با تصمیم فرهاد مجیدی در درون دروازه آبی‌پوشان پایتخت قرار بگیرد.

خط دفاعی مستحکم

تیم فوتبال استقلال، این فصل در خط دفاعی عملکرد خیره کننده‌ای داشته و با هشت گل خورده در ۲۳ بازی، فوق‌العاده کار کرده است که این آمار با وجود مدافعان خوب به دست آمده است. پس از نمایش‌های رضایت‌بخش رافائل داسیلوا، او آرام‌آرام خودش را به مهره فیکس تیم فرهاد تبدیل کرد تا جای خالی سیاوش و مرادمند که سرباز شدند و حالا خبر از معافیت محمدحسین به گوش می‌رسد، خیلی به چشم نیاید. احتمالاً او کنار عارف غلامی، در قلب خط دفاعی تیم قرار خواهد داشت؛ البته که آن‌ها می‌توانند از خدمات روزبه چشمی و دانشگر هم استفاده کنند. در سمت راست خط دفاعی، احتمالاً صالح حردانی مهره ترجیحی فرهاد نسبت به وریا غفوری باشد و جعفر سلمانی هم در سمت چپ حضور خواهد داشت.

خط هافبک در اختیار همان همیشگی‌ها

در این قسمت از زمین، حدس زدن اینکه چه کسی برای استقلال به میدان می‌رود، کار چندان سختی نیست. با توجه به اینکه دیدار امروز حساس است، می‌توان انتظار داشت که مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس، مانند اکثر دیدارها فیکس باشند؛ نمایش دلپذیر عزیزبک آمانوف ازبک هم او را آرام‌آرام به مهره اصلی تبدیل کرده و تأثیرگذاری رودی ژستد نیز این بازیکن را فرد ثابت استقلال ساخته است.

خط حمله ثابت است؟

برای بخش آتش، می‌توان انتظار داشت که فرهاد مجیدی از امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا، استفاده کند. حسین‌زاده، یک بازیکن جوان و سرحال است که علی‌رغم سن کم، نمایش خوبی در پیراهن استقلال داشته است. کوین یامگا هم که اصلاً نیازی به بحث ندارد؛ عملکرد خیره کننده و قرارگیری در رده دوم جدول گلزنان لیگ با ۱۰ گل پشت سر منشای ۱۲ گله، گویای همه چیز است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان با سیستم ۴-۴-۲ به شکل زیر است:

حسین حسینی، رافائل داسیلوا، عارف غلامی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، عزیزبک آمانوف، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، رودی ژستد، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا.

کد خبر 566086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.