استقلال تهران-پیکان؛ تلاش برای افزایش امتیاز با مدعیان قهرمانی

دو تیم فوتبال استقلال تهران و پیکان تهران در یک بازی حساس لیگ برتری، مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب، سه‌شنبه شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ دو تیم فوتبال استقلال و پیکان با قضاوت سیدرضا مهدوی از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

جالب است بدانید که این دو تیم در حالی امشب به مصاف هم می‌روند که یک بار دیگر هم بعد از تعطیلات عید به مصاف هم رفته‌اند که آن هم مربوط به چهاردهم فروردین سال ۱۴۰۰ می‌شود که با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسیده بود. هم اکنون استقلال با ۱۶ پیروزی، هفت تساوی و بدون شکست، ۳۳ گل زده، هشت گل خورده و کسب ۵۵ امتیاز در رده اول جدول جای دارد و این در حالی است که پیکان با هفت برد، ۱۱ مساوی و پنج شکست با ۳۲ امتیاز در رتبه هفتم حضور دارد.

آبی‌های پایتخت با توجه به توقف بدون گل شب گذشته نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش پرسپولیس برابر هوادار تهران که این تیم را در رده دوم ۵۵ امتیازی کرد، حالا می‌خواهند مقابل تیم مجتبی حسینی پیروز شوند تا اختلاف خود را با رقیب دیرینه، به هشت امتیاز برسانند و زمینه را برای قهرمانی تیم فرهاد آماده کنند. بازی رفت این دو تیم با پیروزی سه بر یک استقلال در ورزشگاه دستگردی به پایان رسید. این در حالی است که این دو تیم در جام حذفی هم به مصاف هم رفتند و آن بازی به سود استقلال به پایان رسید.

بر اساس مصوبه شورای تأمین مقرر شده که ۲۵ هزار تماشاگر بتوانند با خرید بلیت وارد ورزشگاه شوند و دیدار دو تیم را به نظاره بنشینند. از این تعداد، دو هزار و ۵۰۰ بلیت برای باشگاه میهمان (پیکان) است و سایر بلیت‌ها در اختیار استقلالی‌ها قرار می‌گیرد. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده درهای ورزشگاه آزادی نیز امروز از ساعت ۱۶:۳۰ باز می‌شود و تماشاگران می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

کد خبر 566084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.