بررسی گزارش حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی» و ارائه گزارش حساب های درآمدی سال ۱۴۰۰ شهرداری در جلسه آتی شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری پنجاه‌وششمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: در این جلسه «طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی» بررسی و گزارشی در خصوص سازمان بهشت زهرا (س) توسط ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: در این جلسه حبیب کاشانی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران نیز گزارشی در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه یازده ماهه منتهی به بهمن ماه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران ارائه خواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه شورا ی اسلامی شهر تهران گفت: همچنین در این جلسه بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به انجام مطالعات طرح ساماندهی و توسعه فرهنگی میدان آزادی و بررسی استفساریه شهردار تهران در خصوص مصوبه «دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات و تسهیلات به سالمندان» و مصوبه «نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران" را بررسی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت تائید و امضا دفاتر قانونی، موضوع دستورالعمل «تحریر دفاتر قانونی در شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌هایی وابسته» و انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت شرکت در جلسات کمیسیون مناقصه قانون برگزاری مناقصات و همچنین انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی و راهبری توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار در شهر تهران نیز در دستور کار اعضای شورا قرار دارد.

کد خبر 566072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.