افزایش ۸۵ درصدی مسافران پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از افزایش ۸۵ درصدی تعداد مسافران پایانه‌های مسافربری این کلان‌شهر خبر داد و گفت: نوروز امسال با کاهش شیوع ویروس کرونا، بیشترین میزان سفر در سطح پایانه‌های اصفهان رقم خورد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری در راستای رسالت خود مبنی بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران، از اواسط بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کاملی را پیاده‌سازی کرد.

وی با بیان اینکه تمام قسمت‌های اجرایی و ستادی سازمان پایانه‌ها برای نوروز امسال بسیج شده بودند، ادامه داد: پایانه‌های کاوه، صفه، صمدیه، جی و زاینده‌رود نیز برای استقبال از مسافران نوروزی آماده‌سازی شده بود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: زیباسازی، مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی، فضای سبز، گل‌کاری و قسمت‌های خدماتی پایانه‌ها همچون استراحتگاه‌های رانندگان و هتل‌های پایانه‌های پنج‌گانه بازسازی شد و از بیست‌وپنجم اسفندماه پایانه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی و در سه شیفت‌کاری به مسافران خدمت‌رسانی کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا تعداد مسافران پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان با افزایش ۸۵ درصدی مسافر مواجه شد، افزود: در نوروز امسال در سطح پایانه‌های شهر اصفهان بیش از ۱۷ هزار سرویس انجام شد و در مجموع بیش از ۳۷۰ هزار مسافر جابه‌جا شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درخور شأن مسافران اصفهان بدون تلاش شبانه‌روزی کارکنان سازمان و همکاری تلاشگران در ستاد خدمات سفر صورت نمی‌پذیرفت که از زحمات تک‌تک این افراد قدردانی می‌کنم.

کد خبر 566043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.