سامانه بلیت‌فروشی برای بانوان آزاد است/پای زنان تماشاگر به دیدارهای لیگ برتر باز می‌شود؟

همزمان با باز شدن سامانه بلیت‌فروشی برای دیدار استقلال و پیکان، بانوان نیز می‌توانند بلیت تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه با اعلام باشگاه استقلال، هواداران این تیم جهت خرید بلیت مسابقه با پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از طریق سایت https://footballeticket.ir اقدام به خرید بلیت کردند. مصاف استقلال و پیکان ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه روز سه‌شنبه شانزدهم فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

با اعلام سازمان لیگ و ستاد ملی مقابله با کرونا، تنها هوادارانی که حداقل دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، می‌توانند اقدام به خرید بلیت از سایت فوق کنند. همچنین باتوجه به مصوبات ابلاغی از سوی نهادهای ذی‌ربط، تنها امکان بلیت‌فروشی ۳۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه برای این مسابقه وجود خواهد داشت.

اما در میان تهیه بلیت توسط هواداران استقلال یک نکته بسیار مهم و عجیب در سامانه به چشم می‌خورد که حتی تعجب همگان را در پی داشته است. در سامانه بلیت‌فروشی در بخش خرید بلیت، گزینه زنان نیز وجود دارد و این بدین معناست که بانوان می‌توانند بلیت تهیه کنند تا برای تماشای دیدار استقلال و پیکان به ورزشگاه آزادی بروند.

سامانه بلیت‌فروشی برای بانوان آزاد است/پای زنان تماشاگر به دیدارهای لیگ برتر باز می‌شود؟

اتفاقی که با توجه به شرایط فعلی حضور زنان تماشاگر به ورزشگاه‌های فوتبال تعجب‌برانگیز بوده و این در حالی است که بانوان نمی‌دانند حالا که مجاز به تهیه و خرید بلیت هستند می‌توانند دیدار تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند یا خیر.

باید منتظر ماند و واکنش سازمان لیگ در خصوص این داستان را نظاره کرد. بدون شک تکلیف حضور یافتن یا نیافتن بانوان در ورزشگاه برای دیدار فردا باید تا قبل از شروع بازی مشخص شود.

کد خبر 566029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.