۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
آرزوهای "آقای جمالی" از دنیای شیرین

رضا فیاضی درباره اینکه در این دو سال، دوران کرونا را چطور سپری کرده است، گفت: سال گذشته به‌رغم این که واکسن هم زده بودم، یک‌ماه درگیر این بیماری شدم و امیدوارم در سال جدید پایان کرونا را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازیگر سریال‌های «قصه‌های تابه‌تا»، «دنیای شیرین»، «تهران ۱۱»، «کلاه پهلوی» و «معمای شاه» درباره اینکه مهم‌ترین آرزویش در سال جدید برای خود و مردم کشورش چیست، اظهار کرد: برای من، اصل مردم کشورم هستند. آرزویم شادی مردم سرزمینم است. وقتی مردم شاد باشند و دستشان در جیبشان باشد طبیعتاً من هم خوشحالم چون من هم جزو مردم این کشور هستم. ای کاش می‌شد جنگ در تمام جهان تمام شود و شادی نصیب همه شود. مهم‌ترین آرزویم در سال ۱۴۰۱ توقف جنگ در جهان و شاد بودن مردم کشورم است ان‌شاالله در سال جدید ما کمتر شاهد اتفاقات تلخ باشیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: به لحاظ مالی مشکلی ندارم و خدا را شکر به لحاظ هزینه تأمین هستم، اما اگر کار نکنم زنده نیستم و می‌میرم. من عاشق کارم هستم، حالا اگر پروژه‌ها پولم را هم به موقع بدهند، قطعاً روند زندگی‌ام بهتر می‌چرخد و انگیزه بیشتری پیدا می‌کنم ولی متأسفانه برخی پروژه‌ها بازیگران را اذیت می‌کنند.

رضا فیاضی در پایان تصریح کرد: بیشترین دغدغه و عشقم، کار برای بچه‌ها است. اساساً کار در حوزه کودکان را خیلی دوست دارم و بسیار برایم ارزشمند است. امیدوارم ما در سال جدید برای کودکان کارهای بهتر و بیشتری داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، "آقای جمالی" از جمله محبوب‌ترین کاراکترها و شخصیت‌هایی است که رضا فیاضی در سریال قصه‌های تابه‌تا ایفاگر این نقش بوده است که نسل‌های مختلف با آن خاطره دارند.

کد خبر 565998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.