۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
امباپه: شاید در پی‌اس‌جی بمانم!

داستان بی‌پایان نقل و انتقالات فوتبال در جهان بدون شک به امباپه و رئال‌مادرید تعلق دارد؛ چراکه او دوباره نظرش را تغییر داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، «کیلیان امباپه» پس از درخشش در بازی شب قبل تیم خود به خبرنگاران گفت که هنوز درباره آینده‌اش تصمیم قطعی نگرفته و ممکن است در پاری سن ژرمن بماند.

در حالی که تصور می‌شد امباپه در تابستان و پس از شایعات فراوان و تلاش‌های متعدد اسپانیایی‌ها به رئال مادرید برود، او اکنون به هواداران پاریسی اطمینان داده است که هنوز همه چیز نهایی نشده و این بازیکن ممکن است حتی سال آینده نیز در تیمش بماند و قراردادش را تمدید کند.

وی اعلام کرده زمانی که تصمیم نهایی خود را گرفته باشد، این مسئله را به صورت عمومی به هواداران اطلاع می‌دهد: اگر تصمیمم را گرفته بودم، بدون هیچ مشکلی می‌گفتم؛ مجبور نیستم به کسی پاسخ دهم. هر تصمیمی بگیرم مسئولیت آن با من خواهد بود و فرقی ندارد که اتفاقات خوبی رقم بخورد یا نه، همیشه مسئولیت‌پذیر بوده‌ام و نیازی نداریم به کسی پاسخ بدهم؛ با این حال هنوز برای من همه چیز نهایی نشده است.

امباپه تصریح کرد: کسی را به قتل نرسانده‌ام که نیاز داشته باشم چیزی را مخفی کنم. در حال فکر کردن روی مسئله جابه جایی و انتقال هستم. دوست دارم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم و برای همین تا این لحظه هیچ چیز نهایی نشده است. هنوز درباره اتفاقات آینده فکر می‌کنم و با توجه به شرایط، فاکتورهای جدیدی نیز در ذهن من به وجود آمده که باید روی آن‌ها تمرکز کنم. میدانم برای مردم این پروسه طولانی شده است اما می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم.

ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن، احتمال ماندنش در این تیم راه منتفی ندانست: بله، امکان‌پذیر است که به کار خود در اینجا ادامه دهم. سال سختی برای همه در پاری سن ژرمن بود؛ زیرا شایعات جدایی امباپه در بحبوحه رقابتی که این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا داشت، به گوش می‌رسید.

اگرچه آمدن لیونل مسی به پی‌اسجی هم نتوانست آن‌ها را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند، اما پاریسی‌ها امیدوارند که امباپه تصمیم به ماندن بگیرد و در کشورش باقی بماند تا امیدهایشان برای سال‌های آینده بیشتر و بیشتر شود.

به دلیل مشکلات متعدد باشگاه پی‌اسجی و همین طور نتایجی که این باشگاه در طول سال‌های اخیر کسب کرده، تردیدهایی در مورد تمایل امباپه به ماندن در این تیم ایجاد شده است. با این حال، با نزدیک شدن به مراحل پایانی فصل بالاخره زمان آن می‌رسد که امباپه یک بار برای همیشه تصمیم خود را بگیرد؛ ماندن یا نماندن؟ مسئله این است!

کد خبر 565976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.