آغاز ثبت‌نام شرکت‌ها و رانندگان متقاضی سرویس مدارس در بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: فراخوان و ثبت‌نام شرکت‌های حمل‌ونقل درون‌شهری دانش‌آموزی از پانزدهم فروردین‌ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عمار زاهدی امروز _دوشنبه، پانزدهم فروردین‌ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشایی مدارس از چهاردهم فروردین‌ماه، اظهار کرد: فراهم‌سازی شرایط مناسب برای جابه‌جایی دانش‌آموزان در بستری امن از وظایف ذاتی سازمان حمل‌ونقل بوده است که از ظرفیت موجود باید استفاده شود و زیرساخت‌ها بهبود یابد.

زاهدی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه کمیته ستاد ملی کرونا و تاکید بر بازگشایی تمام مقاطع تحصیلی به صورت حضوری، شرکت‌های حمل‌ونقل واجد شرایط بخش خصوصی می‌توانند، در امر ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرعباس همکاری کنند.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل‌ونقل در جهت افزایش توان عملیاتی و سرویس‌دهی مناسب به دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی شهر بندرعباس، از رانندگان متقاضی (شخصی، تاکسی) نیز جهت همکاری دعوت به‌عمل می‌آورد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری، اظهار کرد: متقاضیان تا پایان فروردین‌ماه فرصت دارند در ساعات اداری به حوزه معاونت برنامه‌ریزی سازمان واحد سرویس مدارس واقع در پایانه مسافربری خلیج فارس مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۷۶۳۳۶۶۰۴۷۸ تماس بگیرند.

کد خبر 565973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.