کلاه‌برداری؛ شغل جدید بازیکن سابق پرسپولیس!

در پی اخبار منتشر شده مشخص شد «عادل کلاه‌کج» بازیکن اسبق پرسپولیس در یک ماجرای کلاه‌برداری، دست داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی اطلاعات جدیدی که از طریق منابع آگاه منتشر شده ‏ «عادل کلاه‌کج» بازیکن سابق پرسپولیس، به همراه پنج نفر دیگر یک شبکه کلاه‌برداری تشکیل داده بوده‌اند و هم‌اینک پرونده‌شان هزار‬ و ۲۵۴ شاکی دارد!

دادستان رامهرمز به منظور تسریع در دستگیری متهمان این پرونده کثیرالشاکی، دستور انتشار تصاویر متهمان را صادر کرده است که در این میان عکس و نام عادل کلاه‌کج دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد کلاه‌کج که زمانی به‌طور حرفه‌ای در تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال خوزستان و استقلال اهواز فوتبال بازی می‌کرد، شغل جدید و البته عجیبی برای خود دست و پا کرده است؛ او به‌همراه یکی از بستگان و چهار نفر دیگر که با یکدیگر دست به یکی کرده‌اند و به‌طور شراکتی از ۱۲۵۴ نفر کلاه‌برداری کرده‌اند.

همچنین در دستور قضائی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز آمده است: از هموطنان درخواست می‌شود در صورت شناسایی یا داشتن اطلاعاتی از متهمان این پرونده به نام‌های مصطفی قلندری فرزند علی‌اصغر، آیناز قلندری فرزند مصطفی، آنا قلندری فرزند مصطفی، قلندری فرزند مصطفی، عادل کلاه‌کج فرزند محمدرضا و عبدالله کلاه‌کج فرزند محمدرضا به دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز و شعبه دوم بازپرسی ارائه دهند.

کلاهبرداری؛ شغل جدید بازیکن سابق پرسپولیس!

کد خبر 565950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.