فعالیت ۳۰۵دستگاه تاکسی/ افزایش کرایه تاکسی‌های درون‌شهری

مسئول حمل‌ونقل شهرداری خمین از افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون‌شهری خمین در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۳۰۵ دستگاه تاکسی در سطح شهر برای جابه‌جایی مسافران فعال است.

رسول صفدری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون‌شهری خمین در سال ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار کرد: هرگونه افزایش نرخ تاکسی به غیر از نرخ مصوب تخلف محسوب شده و با رانندگان تاکسی متخلف برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۰۵ دستگاه تاکسی در سطح شهر مسافران را جابه‌جا می‌کند، افزود: تجهیز ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری به کارت‌خوان‌ها جهت حذف پول نقدی، پیگیری استفاده از تسهیلات و پیگیری به منظور برقراری بیمه تأمین اجتماعی رانندگان از برنامه‌های واحد حمل‌ونقل شهرداری در سال ۱۴۰۱ است.

مسئول حمل‌ونقل شهرداری خمین خاطرنشان کرد: نرخ کرایه تاکسی از میدان انقلاب تا گلزار شهدا سه هزار تومان، میدان انقلاب تا انتهای بلوار شهید بهشتی سه هزار تومان، میدان انقلاب تا شهرک بهاران سه هزار تومان، از میدان انقلاب تا شهرک‌های سه‌گانه ۳۵۰۰ تومان، میدان عاشورا تا انتهای ۲۰ متری شهید شیخی سه هزار تومان و میدان انقلاب تا باغ رضوان پنج هزار تومان مصوب شده است.

صفدری‌نیا تاکید کرد: نرخ تاکسی بی‌سیم درون‌شهری ۱۰ هزار تومان و حاشیه شهر نیز ۱۲ هزار تومان اعلام شده است.

کد خبر 565917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.