با بازیگرانی که مجری می شوند مشکلی  ندارم

تهیه‌کننده و مجری فرمول یک گفت: تلویزیون می‌تواند زمینه فرهنگ‌سازی و الگوسازی درست را فراهم کند؛ چراکه نمایش آدم‌خوب‌ها حال مخاطب را خوب خواهد کرد و نقطه عطفی را در جامعه ایجاد می‌کند که نشان می‌دهد خواستن توانستن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیا درباره غیبت چند وقت خود و اینکه آیا با توجه به تجربه‌ای که در فضای اینترنت برای اجرا پیدا کرده است، قصد دارد که مجری برنامه‌های پلتفرم شود و یا در تلویزیون بماند، گفت: درباره اجرای خودم در سال ۱۴۰۱ چیزی نمی‌دانم. مدیر شبکه یک نظرشان این است که همین موضوع چهره‌های مردمی را پیش ببریم و برنامه اجتماعی بسازیم. من احساس می‌کنم باید به فضای دیگری وارد شویم. هر اتفاقی بیفتد بعد از عید فطر خواهد بود. ممکن است در هر فضایی برنامه‌سازی کنم چون برنامه‌ساز هستم، اما تلویزیون را به‌عنوان خانه خود انتخاب کرده‌ام چون اجرا در تلویزیون حالِ دیگری دارد؛ امیدوارم تا جان دارم در تلویزیون اجرا کنم.

وی افزود: من معصوم نیستم و در برنامه‌سازی و در معرفی سوژه و مدل حرف زدن اشتباه می‌کنم، اما تلاش می‌کنم اشتباه نکنم. امیدوارم اگر هم اشتباه کردم، بتوانم عذرخواهی کنم. خلاصه اینکه این بلاها را منِ مجری سر مردم درنیاورده‌ام. مشکلاتی در جامعه هست که باعث می‌شود ذائقه مردم تغییر کند.

ضیا در بخش دیگر از صحبت‌های خود گفت: تلویزیون می‌تواند زمینه فرهنگ‌سازی و الگوسازی درست را فراهم کند چراکه نمایش آدم‌خوب‌ها حال مخاطب را خوب خواهد کرد و نقطه عطفی را در جامعه ایجاد می‌کند که خواستن توانستن است.

مجری و تهیه‌کننده تلویزیون در پاسخ به این سوال که آیا قصدِ بازیگر شدن هم دارد و جریانِ حضور بازیگران به عنوان مجری را چطور می‌بیند، اظهار کرد: قصد بازیگر شدن ندارم. در مورد فعالیت و حضور بازیگران به‌عنوان مجری در تلویزیون باید بگویم هرکسی در هر زمینه‌ای که فکر می‌کند هنر دارد باید هنر خود را بروز بدهد، یعنی اینکه من هیچ مشکلی با این ندارم که بازیگرانِ ما مجری می‌شوند و مجریان هم بازیگر می‌شوند.

کد خبر 565913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.