۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
جدیدترین قابلیت توئیتر چیست؟

به نظر می‌رسد که توئیتر در حال کار بر قابلیتی است که دو حساب کاربری امکان هم‌نویسی یک توئیت را داشته باشند و نام هر دو آن‌ها در بالای توئیت به نمایش دربیاید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، توئیتر تأیید کرده که مشغول کار بر قابلیت جدیدی است که نوشته شدن یک توئیت به دست دو حساب کاربری را ممکن می‌کند. ارائه قابلیت هم‌نویسی توئیت در تویئتر خیلی هم شگفت‌انگیز نیست؛ زیرا اینستاگرام که یکی از رقبای توئیتر در دنیای شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود، از سال گذشته میلادی قابلیت مشابهی را ارائه داده است.

دلایل متفاوتی برای استفاده از قابلیت نوشتن یک توئیت به دست دو حساب کاربری وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به همکاری بین برندها و پویش بین اینفلوئنسرها اشاره کرد. اسکرین‌شات‌های فاش شده نشان می‌دهد که برای هم‌نویسی یک توئیت صرفاً می‌توانید حساب‌هایی را دعوت کنید که شما را فالو کرده باشند، این حساب‌های کاربری باید حتماً دعوت شما را بپذیرند تا نام آن‌ها در کنار توئیت به نمایش در بیاید. انتظار می‌رود که توئیتر تدابیری بیندیشد تا حساب‌های کاربری بزرگ و محبوب به دفعات درخواست‌هایی برای توئیت‌های اسپم را دریافت نکنند.

توئیت‌های نوشته شده به وسیله دو حساب کاربری، پس از انتشار، برای دنبال‌کنندگان هر دو حساب به نمایش در می‌آید. همچنین آواتار هر دو حساب کاربری در قسمت بالا سمت چپ توئیت نمایش داده می‌شود. هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است که توئیتر در نهایت قابلیت هم‌نویسی توئیت را در دسترس عموم کاربران قرار خواهد داد یا خیر؟

کد خبر 565862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.