تصاویر مفهومی نسل بعدی اپل‌واچ به نمایش گذاشته شد

تصاویر مفهومی منتشر شده از نسل بعدی اپل‌واچ نشان می‌دهد که از نمایشگر دایره‌ای شکل استفاده خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد در سال جاری سه مدل اپل واچ را رونمایی و وارد بازار کند، این سه مدل شامل اپل واچ سری هشت، اپل واچ SE2 و یک نسخه کاملاً ورزشی می‌شود. انتظار می‌رود که نسخه ورزشی اپل واچ طراحی بسیار متفاوتی داشته باشد.

اخیراً تصاویر مفهومی از نسل بعدی اپل واچ به نمایش گذاشته شده است که نشان می‌دهد اپل در این سری از محصولات خود از نمایشگر بزرگ دایره‌ای‌شکل استفاده خواهد کرد که به بدنه استیل مجهز شده‌اند. حسگرهای بیولوژیکی نیز طبق روال معمول در سطح پشتی دستگاه و محل تلاقی با مچ دست کاربران به چشم می‌خورد. گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده است، نشان می‌دهد که نسخه کاملاً ورزشی اپل واچ نسل بعد در برابر نفوذ آب، ضربات سنگین و آتش مقاوم خواهد بود، بنابراین این نوع ساعت باید کمی ضخیم‌تر از نسخه‌های استاندارد باشد.

تاکنون اطلاعات کمی از نسل بعدی اپل واچ SE منتشر شده است و به نظر نمی‌رسد که اپل طراحی جدیدی را در ارزان‌ترین ساعت هوشمند خود استفاده کند. البته انتظار می‌رود که اپل واچ سری هشت ویژگی جدید مدیریت سلامت را در سال ۲۰۲۲ شامل خواهد شد و قابلیت‌هایی مانند توانایی نظارت بر دمای بدن و سطح گلوکز خون را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

کد خبر 565861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.