رضایت شهروندان؛ شاخصه مهم شهرداری برف‌انبار

شهردار برف‌انبار گفت: شهرداری تاکنون با وجود منابع درآمدی محدود، رضایت حداکثری شهروندان را فراهم کرده و این موضوع، یکی از شاخصه‌های اصلی برای هر شهرداری است.

حمیدرضا شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به رویکرد شهرداری در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، ایجاد زیرساخت‌ها، زیباسازی شهری و نشاط اجتماعی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: وضعیت فعلی شهرداری برف‌انبار مثبت و رو به پیشرفت است؛ اما با چالش‌های فراوان پیش رو و کمبود امکانات موجود، کار دشواری پیش رو خواهیم داشت.

شهردار برف‌انبار خاطرنشان کرد: شهرداری با وجود منابع درآمدی محدود، رضایت حداکثری شهروندان را فراهم کرده و این موضوع، یکی از شاخصه‌های اصلی برای هر شهرداری است؛ من در دوران فعالیت در مدیریت شهری ادامه دهنده راه شهرداران و شوراهای دوره‌های قبل بوده‌ام و از زحمات آنان قدردانی می‌کنم.

شریعتی‌نیا با اشاره به اعتبارات استانی و ملی در نظر گرفته شده، گفت: بودجه ملی نداریم، اما بودجه‌های استانی (تملک دارایی‌های سرمایه‌ای) توسط فرماندار در کارگروه برنامه‌ریزی شهرستان تقسیم و به شهرداری برف انبار تخصیص داده می‌شود.

وی ادامه داد: عوارض ارزش افزوده شهرستان توسط اداره دارایی و بر اساس سرانه جمعیتی توزیع و به حساب شهرداری‌ها واریز می‌شود و شهرداری در هر بخشی که توانسته ورود پیدا کرده و اعتبارات مذکور را جذب کرده است.

شهردار برف‌انبار تصریح کرد: در شهرداری، چالش‌های دور از انتظاری نداشتیم؛ زیرا خودمان را برای تمام شرایط ممکن آماده کرده‌ایم و با تطبیق خود با شرایط موجود و رعایت سلسله‌مراتب مهم، سعی داشته‌ایم از اعتبارات موجود برای اجرای پروژه‌های ضروری استفاده کنیم.

شریعتی‌نیا با اشاره به مشارکت شهروندان در اداره شهر، گفت: تمام اقدامات شهرداری منوط به همکاری و مساعدت شهروندان بوده است، بزرگ‌ترین سرمایه شهرداری، شهروندان هستند و وظیفه داریم در راستای جلب رضایتشان، بیش از پیش تلاش کنیم.

کد خبر 565850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.