مشکلات سرویس‌های مدارس طبیعی است/۹۰مورد بازرسی از مدارس در روز اول بازگشایی

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه مشکلات پیرامون سرویس‌ مدارس، طبیعی است و درصدد هستیم تا با اولویت دبستان‌ها، پوشش صددرصدی برای افراد متقاضی سرویس مدارس انجام شود، گفت: در نخستین روز بازگشایی مدارس ۹۰مورد بازرسی از مدارس مختلف به منظور نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی با تبریک فرا رسیدن حلول مبارک ماه رمضان، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها درباره بازگشایی مدارس به خصوص در شهرهای بزرگ، سرویس مدارس است.

وی افزود: از لحظه تصمیم‌گیری برای از سر گرفتن آموزش حضوری در مدارس، با سرویس مدارس و شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی جلساتی برگزار شد و بخشی از مشکلات حل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: مشکلات پیرامون این موضوع طبیعی است؛ چراکه تقریباً دو سال و چند ماه آموزش در مدارس به صورت غیرحضوری برگزار شده است و سرویس‌های مدارس به شغل‌های دیگری روی آورده و کم شده‌اند.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم جایگزینی به سرعت انجام شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم این جایگزینی با اولویت دبستان‌ها، پوشش صددرصدی برای افراد متقاضی سرویس مدارس، انجام شود.

نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس تا پایان سال تحصیلی

ابراهیمی اضافه کرد: در اولین روز بازگشایی مدارس یعنی چهاردهم فروردین‌ماه، ۹۰ مورد بازرسی از مدارس مختلف انجام شده است و آموزش و پرورش بر روند چگونگی عمل به بخشنامه و دستورالعمل‌های بهداشتی نظیر ماسک زدن دانش‌آموزان، همکاران، دبیران و والدین و تهویه هوای کلاس‌ها نظارت دارد.

وی با بیان اینکه بازرسی از مدارس تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت، گفت: علاوه بر این بازرسی‌ها، بازرسان اداره بهداشت در علوم پزشکی نیز بازرسی‌های ویژه خود را خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: برای برخی از موارد موردنیاز در مدرسه راهکار لازم ارائه می‌شود و تمام روند به سرعت رصد و بازخورد آنها ارائه می‌شود.

کد خبر 565843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.