بازدید ۵۰۰ هزار گردشگر از مجموعه‌های گردشگری شرکت توسعه سپاهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در نوروز ۱۴۰۱، نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر از مجموعه‌های تفریحی گردشگری این شرکت بازدید داشتند و نزدیک به ۲۰۰ هزار از این ابرسازه‌ها استفاده کردند.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون آمار بازدید و استفاده از مجموعه‌های گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، اظهار کرد: مطابق با سامانه ترددشمار و عملکرد وب‌کیوسک‌های مراکز گردشگری و ابرسازه‌های تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان، در سیزدهمین روز از نوروز ۱۴۰۱، نزدیک به ۱۸ هزار نفر از مجموعه گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها استقبال کردند.

وی افزود: نزدیک به ۱۰ هزار نفر در این روز از مجموعه گردشگری صفه و ظرفیت‌های تفریحی آن بازدید کردند که از این تعداد نزدیک به دو هزار نفر از تله‌کابین‌صفه استفاده کردند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در مورد میزان استقبال از مجموعه تفریحی تله‌سی‌یژ ناژوان، خاطرنشان کرد: مجموعه تفریحی تله‌سی‌یژ ناژوان نیز با توجه به فعالیت در مدت زمانی محدود در یک روز، با استقبال بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر مواجه بود.

وی با اشاره به میزان استقبال از مجموعه تفریحی شهر رویاها خاطر نشان کرد: نزدیک به هفت هزار نفر از مجموعه تفریحی شهر رویاها بازدید داشتند که از این میان بازی‌های ترن معلق و سینما واژگون با فروش بیش از سه هزار بلیت مورد استقبال ویژه گردشگران و مخاطبان قرار گرفته است.

ساکت خاطرنشان کرد: در سیزدهمین روز از عید نوروز ۱۴۰۱ مراکز تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان میزبان نزدیک به ۱۸ هزار نفر گردشگر و در مجموع ۱۳ روز نخست فروردین، میزبان نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر بوده است.

وی گفت: در نوروز ۱۴۰۱، نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر از مجموعه‌های تفریحی گردشگری این شرکت بازدید داشتند و نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر از این ابرسازه‌ها استفاده کردند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه رویکرد این شرکت بهبود شرایط فعالیت ابرسازه‌های تفریحی شهر اصفهان به شمار می‌رفت، تصریح کرد: تلاش ما در این زمینه بهبود وضعیت بهره‌برداری از تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و همچنین مجموعه شهر رویاها بود که با دریافت مجوز استاندارد دو مجموعه تله‌کابین و تله‌سی‌یژ و تمدید مجوز بهره‌برداری سالانه شهر رویاها، این اتفاق صورت گرفت.

کد خبر 565794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.