ترک تحصیل دانش‌آموزان معضل اجتماعی است

فرماندار گلپایگان ترک تحصیل دانش‌آموزان را معضل اجتماعی دانست و گفت: اداره کار و تأمین اجتماعی در بازدید از واحدهای صنفی شهرستان ادامه تحصیل دانش‌آموزان مشغول به کار را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز_ یکشنبه چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۰_ در جلسه شورای آموزش و پرورش گلپایگان با اشاره به بازگشایی مدارس شهرستان بر اساس مصوبات ستاد کرونا، اظهار کرد: در برخی مدارس شهرستان کلاس درس بیش از ظرفیت آن تشکیل و فضای تهویه نیز ندارد که لازم است برای حفظ سلامت دانش‌آموزان پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

وی ترک تحصیل دانش‌آموزان را معضل اجتماعی دانست و گفت: اداره کار و تأمین اجتماعی در بازدید از واحدهای صنفی شهرستان ادامه تحصیل دانش‌آموزان مشغول به کار را در دستور کار قرار دهد، همچنین کمیته امداد با حمایت لازم از خانواده‌های تحت پوشش از ترک تحصیل فرزندان آنان جلوگیری کند.

فرماندار گلپایگان گفت: با توجه به ماه مبارک رمضان در مدارس شهرستان از ظرفیت روحانیون استفاده شود.

عسگریان از بازدید میدانی پروژه‌های آموزشی شهرستان خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۰ از محل تملک دارایی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان گلپایگان تخصیص یافت که در صورت جذب ۲۰ یا ۴۰ درصدی نیز کفاف ساخت واحدهای آموزشی را نمی‌دهد، لازم است از ظرفیت خیرین مدرسه ساز استفاده شود.

از اجرای طرح «مدرسه کانون تربیتی محله» در مدارس شهرستان گلپایگان

در ادامه مصطفی مهدیان، رئیس اداره آموزش و پرورش گلپایگان از اجرای طرح «مدرسه کانون تربیتی محله» در ۲۰ درصد از مدارس شهرستان گلپایگان خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم در سال‌های آینده این طرح در تمام مدارس شهرستان اجرا شود.

رئیس آموزش و پرورش گلپایگان گفت: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، طرح «مدرسه کانون تربیتی محله» در دستور کار آموزش و پرورش گلپایگان قرار گرفت، مدرسه به عنوان کانون‌های پیشرفت در ابعاد فرهنگی اجتماعی دانش‌آموزان نقش مهمی دارد.

کد خبر 565787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.