۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
کاهش ۷ درصدی وقوع سرقت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه انواع سرقت در کاشان نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است، گفت: طی بازه زمانی بیست‌وهفتم اسفند ۱۴۰۰ تا چهاردهم فروردین‌ماه سال جاری، ۱۰۴ سارق و ۱۷۹ نفر از سوداگران مرگ و معتادان متجاهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: برابر اعلام مرکز آمار اداره میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان در ایام نوروز سال جاری بیش از یک میلیون و ۹۹۲ هزار نفر به شهرستان کاشان وارد شدند و در سایه امنیت از اماکن گردشگری و تاریخی بازدید کردند.

وی با بیان اینکه انواع سرقت در کاشان نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است، افزود: با اجرای طرح‌های مختلف عملیاتی، طی بازه زمانی بیست‌وهفتم اسفند ۱۴۰۰ تا چهاردهم فروردین‌ماه سال جاری، ۱۰۴ سارق دستگیر و ۲۶۳ فقره سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ نیز از سایر اقدامات خوب پلیس کاشان در ایام نوروز بوده است که در اجرای این مأموریت‌ها، بیش از ۲۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۷۹ نفر از سوداگران مرگ و معتادان متجاهر دستگیر شدند.

رشد ۱۰۰ درصدی رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس

وی تصریح کرد: به منظور کاهش حوادث و سوانح ترافیکی، با بسیج تمام امکانات و بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند و الکترونیکی در حوزه محورهای مواصلاتی و درون‌شهری سعی شد امنیت و انتظام ترافیکی در راه‌های درون و برون‌شهری شهرستان برقرار شود.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه در ایام نوروز سال جاری رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس رشد صد درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: تمام مأموریت‌های ناجا و نحوه اجرای آن منطبق بر اصول و مبانی دین مقدس اسلام است. پلیس همواره در کنار مردم بوده است و تمام تلاش خود را در جهت حفظ حقوق آنها به کار خواهد بست تا پناهگاه مطمئن و اثرگذاری برای شهروندان باشد.

کد خبر 565786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.