سطح آموزشی در هرمزگان باید ارتقاء یابد

استاندار هرمزگان گفت: باید سطح آموزش در استان را بالا ببریم و قهرمانانی تربیت کنیم که الگو باشند و باید کار کادرسازی نیروهای استان را در همین مراکز شروع کنیم تا هرمزگان در سطح ملی بدرخشد و کارهای مهمی در دستان فرزندان برومند این استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز (یکشنبه-چهاردهم فروردین) مهدی دوستی در مراسم نمادین آغاز فعالیت‌های حضوری آموزشی و پرورشی مدارس در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: دو سال به دلیل شیوع بیماری کرونا، تقریباً تمام مسائل اجتماعی تحت تأثیر قرار گرفت و اصلی‌ترین آن همین بخش آموزشی کشور بود.

وی افزود: تمام تلاش‌ها در سطح استان و کشور این بود که کلاس آموزشی حضوری دانش آموزان شروع شود و خوشبختانه با تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، امروز این اتفاق مبارک افتاد.

استاندار هرمزگان خطاب به دانش آموزان گفت: فرزندان غیور و عزیز بدانید مهندسان و پزشکان و معلمان و قهرمانان آینده کشورمان شما هستید و همه‌ی آرزوهای یک ملت شما هستید، برای آینده کشور باید به فوریت نظام آموزش حضوری را شروع کنیم و البته دغدغه‌هایی از طرف خانواده‌ها و معلمان وجود دارد که وظیفه ماست، با تمام توان آن را برطرف کنیم.

دوستی تصریح کرد: من دغدغه معلمان عزیز را درک می‌کنم و ان شاالله بتوانیم در کنار یکدیگر کار آموزشی فرزندانمان را شروع کنیم.

وی تاکید کرد: در خصوص آموزش کارهای خوبی شروع شده است، هم از بُعد تجهیز آزمایشگاه‌های استان و هم در بُعد بچه‌های کنکوری استان، البته ضعف‌هایی هست که باید به سرعت آن را برطرف کنیم، ما باید سطح آموزش در استان را بالا ببریم و قهرمانانی تربیت کنیم که الگو باشند و باید کار کادرسازی نیروهای استان را در همین مراکز شروع کنیم تا هرمزگان در سطح ملی بدرخشد و کارهای مهمی در دستان فرزندان برومند این استان قرار گیرد و این شدنیست و با کمک شما معلمان قهرمان این سرافرازی نزدیک است.

کد خبر 565754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.