آغاز رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ورزشکاران ۲۲ رشته ورزشی در بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، شروع به رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست و یکمین دوره مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان از امروز چهاردهم فروردین ماه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شروع می‌شود.

شرکت کنندگان در ۲۲ رشته شامل، بوکس، تیراندازی با کمان، وزنه برداری، والیبال، اسکواش، گلف، تکواندو، جودو، کاراته، کشتی، کبدی، کنگ فو، واتر پلو، هندبال، بدمینتون، بسکتبال، دوومیدانی، فوتسال، گل کوچک، تنیس روی میز، جانبازان و معلولین، بیماران خاص در طول یک ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های این جام، امشب با مسابقات والیبال مردان شروع می‌شود. اولین تیم‌های مسابقه دهنده در رشته والیبال «بهین آتیه» و «جوانان زنده رود» هستند که از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهدای کوجان، به رقابت می‌پردازند.

امشب همچنین تیم‌های «پایش» و «‌اعتماد ایرانیان» در ساعت ۲۱:۳۰ و «ترکان موتور» و «فرش حداد» در ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه شهدای کوجان، در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.
این رقابت‌ها فردا با مسابقات والیبال بانوان و مردان و فوتسال ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش ایمنا، بیست و یکمین دوره مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و هیئت‌های ورزشی مربوطه، در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

کد خبر 565753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.