آنچه در جلسه ۳۶ شورای شهر اصفهان گذشت

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات لوایح و مصوبات سی‌وششمین جلسه علنی شورای ششم شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات جلسه امروز _یکشنبه، چهاردهم فروردین _ شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: امروز اولین جلسه علنی سال ۱۴۰۱ با حضور تمام اعضای فعال شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، در این جلسه بحث مربوط به نام‌گذاری تعدادی از معابر و محلاتی که از طریق شورای نام‌گذاری به شورای اسلامی شهر اصفهان ارجاع شده بود، مورد تصویب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه لایحه دوفوریتی اعطای تخفیف به متقاضیان پروانه ساختمان که توسط شهردار به شورای اسلامی شهر تقدیم شده بود، تصویب شد، ادامه داد: مجوز اعطای تخفیف تا سی‌ویکم تیرماه به شهرداری اصفهان داده شده است تا پروانه‌های ساختمانی را با اعمال ۳۵ درصد تخفیف به متقاضیان ارائه دهد و این اتفاق در راستای حمایت از تولید و قانون رفع موانع اشتغال و تولید است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال با عنوان "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" لازم است به حوزه مسکن توجه شود تا بخش مسکن بتواند رونق بیشتر و وضعیت بهتری را در سطح شهر داشته باشد، همچنین توجه به این حوزه می‌تواند زمینه‌ساز فعالیت بهتر بیش از ۳۰۰ شغل شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بخش مسکن ۳۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است، ادامه داد: امیدواریم مراحل قانونی این موضوع در فرمانداری نیز طی شود و بعد از تأیید شدن الگویی برای عملکردها در شهرداری‌های مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان باشد. در بخش نظارتی روزهای یکشنبه کمیته نظارتی در مناطق شهرداری برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند مشکلات و مسائل روزانه را با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح کنند.

قربانی با تاکید بر اینکه در ماه رمضان کمیته‌های نظارتی از ساعت دو بعدازظهر در مناطق اعزام شده حضور دارند، گفت: این هفته نیز مقرر شد که اقدامات انجام گرفته در نوروز ۱۴۰۱ توسط شهرداری اصفهان مورد بررسی قرار گیرد، علاوه بر آن تمهیدات لازم انجام می‌شود تا برای سال آینده بتوان با تجربه بیشتری به شهروندان اصفهان و مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کرد.

کد خبر 565722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.