نوروز بدون حادثه در اقامتگاه‌های شهرداری مشهد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: در نوروز ۱۴۰۱ با اقدامات مؤثر و سرکشی‌های مداوم همکاران، هیچ حادثه منجر به گازگرفتگی و فوتی در اماکن ایجاد شده شهرداری برای زائران و مسافران نوروزی اتفاق نیفتاد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایمنا، آتشپاد سوم مجید فرهادی با اشاره به اتفاق نیفتادن حادثه در مراکز اقامتی زیرمجموعه شهرداری مشهد در نوروز امسال، اظهار کرد: با پیگیری و بازدیدهای مستمر و ۲۴ ساعته کارشناسان معاونت‌های‌عملیات، آموزش، پیشگیری، اداره ایمنی و سلامت آتش‌نشانی، در نوروز ۱۴۰۱ هیچ‌گونه حادثه منجر به گازگرفتگی و فوت زائران و مسافران نوروزی در مراکز اقامتی زیرمجموعه شهرداری گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه توصیه‌های ایمنی لازم به مسافران در ایام نوروزی ارائه شده است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از بیست‌وپنجم اسفندماه سال گذشته تا دوازدهم فروردین‌ماه امسال علاوه بر بازدیدهای ۲۴ ساعته و مستمر از وضعیت اسکان زائران در مدارس و ظرفیت‌های شهرداری مشهد، توصیه‌های ایمنی لازم به مسافران نوروزی ارائه شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد، تصریح کرد: شهرداری مشهد در نوروز امسال علاوه بر فراهم کردن شرایط اسکان زائران و مسافران نوروزی در بوستان بزرگ غدیر، چندین سوله و سالن ورزشی را برای اسکان اضطراری زائران فراهم کرده بود.

کد خبر 565707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.