ابتکار شهرداری پورتو برای افزایش مشارکت جوانان

شهرداری پورتو بودجه ایجاد یک پلتفرم آنلاین موسوم به «Youth Cloud» را تأمین کرده است که راه‌های مختلفی را فراهم می‌آورد تا جوانان بتوانند در زندگی عمومی مشارکت داشته باشند. این پروژه با هدف آشنایی نسل‌ جدید با مفاهیم حوزه‌های مدنی و سیاسی و راه‌های مشارکت در آن‌ها، انجام شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وجود این پلتفرم برای جامعه فقط می‌تواند یک معادله برد-برد باشد، زیرا جوانان می‌توانند مهارت‌های جدید و چگونگی توانمند شدن را بیاموزند و مسئولان جوامع آن‌ها نیز بینش جدیدی را برای شناسایی رهبران فعال جدید و علاقه‌مند به حل چالش‌های روز به دست می‌آورند.

در پلتفرم «Youth Cloud» می‌توان اطلاعات و اسناد مربوط به سیاست‌های مورد نظر برای جوانان در پرتغال، پروژه‌های انجمن‌های جوانان و اقدامات آن‌ها را یافت. این پلتفرم وب، به دنبال ارائه روش‌های جدید و ابزارهای نوآورانه برای تشویق مشارکت مدنی در میان جوانان پرتغالی است.

ابتکار شهرداری پورتو برای افزایش مشارکت جوانان

فضای دیجیتال، همه رویدادها، اقدامات، انجمن‌ها و فرصت‌های آموزش داوطلبانه‌ای را پوشش می‌دهد که مرتبط با نسل جوان است. بنابراین، به عنوان مخزن اطلاعاتی بیش از هزار انجمن جوانان در پرتغال خدمات‌رسانی می‌کند.

کاتارینا آرائوجو، عضو شورای شهر در کمیته سلامت و ورزش جوانان پورتو در این رابطه گفت: "همیشه از دریافت بازخوردهای مختلف خرسند می‌شویم. این پلتفرم، در واقع فضای شبکه‌ای نوآورانه برای انجمن‌های جوانان است تا مشارکت‌ها و هم‌افزایی‌های جدید را تجربه کنند."

ابتکار شهرداری پورتو برای افزایش مشارکت جوانان

کد خبر 565705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.