مدیریت شهری متعهد به حفظ حرمت ماه مبارک رمضان است

شهردار اصفهان با بیان اینکه اصفهان شهری معنوی است و امیدوارم شدت این نورانی بودن در شهر با اهتمام شهروندان بیشتر شود، گفت: تعظیم شعائر و حرمت ماه مبارک رمضان را باید رعایت کنیم تا شاهد روزه‌خواری علنی و استعمال دخانیات در سطح شهر نباشیم و اصفهان صورت معنوی خود را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه، چهاردهم فروردین‌ماه_ در برنامه رادیویی "صدای شهر"، اظهار کرد: از شهروندان اصفهان برای میهمان‌نوازی خوب از مسافران نوروزی تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: طبق نظرسنجی‌ها حدود ۹۰ درصد مسافرانی که اصفهان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند از سفر و اسکان در اصفهان ابراز رضایت کرده‌اند.

شهردار اصفهان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اصفهان شهری معنوی است، امیدوارم شدت این نورانی بودن در شهر با اهتمام شهروندان بیشتر شود.

وی با بیان اینکه در شهری همچون اصفهان نباید شاهد شکست حرمت‌ها و حریم‌ها باشیم، اضافه کرد: تعظیم شعائر و حرمت ماه مبارک رمضان را باید رعایت کنیم تا شاهد روزه‌خواری علنی و استعمال دخانیات در سطح شهر نباشیم و اصفهان صورت معنوی خود را حفظ کند.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در اردیبهشت‌ماه و پس از ماه مبارک رمضان هفته فرهنگی اصفهان فرا می‌رسد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری شهروندان رخدادهای فرهنگی مناسبی را در سطح شهر اجرا کنیم.

کد خبر 565656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.