هزینه سنگین هواداران انگلیس برای اقامت در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، یکشنبه، چهاردهم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

میرر:

* محمد صلاح، ستاره مصری لک‌لک‌ها اکنون به توافق با قراردادی جدید با آن فیلدی‌ها نزدیک شده است که او را تا پایان دوران حرفه‌ای خود در لیورپول نگه می‌دارد.

* اریک تن هاخ، یکی از گزینه‌های سرمربیگری شیاطین سرخ، درباره بازگشت رابین فن پرسی به منچستریونایتد به عنوان بخشی از کادر فنی خود صحبت کرده است.

میل:

* لسترسیتی در حال بررسی این موضوع است که در تابستان امسال «جیمز مدیسون» هافبک خود را که خواهان زیادی هم دارد، در بازار نقل و انتقالات بفروشند؛ زیرا آن‌ها به دنبال تغییر شکل تیم خود هستند.

* بر اساس گزارش‌ها، غول اسپانیایی (بارسلونا) در تابستان امسال برای خرید یک مهاجم بزرگ، ارلینگ هالند، محمد صلاح یا روبرت لواندوفسکی را هدف قرار داده است.

هزینه سنگین هواداران انگلیس برای اقامت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر!

استارز:

* تلاش منچسترسیتی برای جذب ارلینگ هالند باعث افزایش حقوق بیشتر ستاره‌اش، فیل فودن می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، آکون ایلیکالی، مالک جدید هال سیتی به دنبال جذب مسوت اوزیل بازیکن سابق آرسنال است که در لیگ ترکیه شرایط خوبی ندارد و دوران خوبی را سپری نمی‌کند.

سان:

* شایعه شده است که انگولو کانته، هافبک تنومند چلسی در لیست اهداف نقل و انتقالات رئال مادرید قرار دارد و غول لالیگا به دنبال تقویت کمربند میانی خود است.

* با توجه به برگزاری جام جهانی قطر، هواداران انگلیس مجبور خواهند شد برای حضور در این کشور و تشویق تیم خود، پول کلان بدهند. تحقیقات نشان می‌دهد که هواداران باید بیش از ۹ هزار پوند در هر شب برای اسکان یک هتل خرج کنند.

* به گفته جیپسی کینگ مربی مطرح بوکس، هیچ کس باور نمی‌کند تایسون فیوری بوکسور سرشناس و ۳۳ انگلیسی پس از مبارزه با هم وطنش «دیلیان وایت» بازنشسته شود.

تلگراف:

* اریک تن هاگ در صورتی که منچستریونایتد تصمیم بگیرد او را سرمربی بعدی خود کند، کمتر از دو میلیون پوند به عنوان غرامت هزینه خواهد داشت که باید به باشگاه آژاکس هلند پرداخت شود.

هزینه سنگین هواداران انگلیس برای اقامت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر!

اکسپرس:

* بارسلونا پیش از امضای قرارداد جدید برونو فرناندز با منچستریونایتد، در حال جمع‌آوری گزارش‌هایی در مورد او بوده است تا در صورت امکان، برای جذب این هافبک پرتغالی وارد عمل شود.

ایندیپندینت:

* استیون جرارد، سرمربی استون ویلا پس از شکست دو بر یک مقابل وولوز در لیگ برتر، به تیمش هشدار داد که برای آینده خود باید بیشتر از این‌ها تلاش و ممارست داشته باشند.

خورشید اسکاتلند:

* یک داور کهنه‌کار، پس از اینکه باعث شد یک مسابقه آماتور با ضربه سر به یک هوادار ۴۰ سال کوچک‌تر از خود متوقف شود، از فوتبال و قضاوت، اخراج می‌شود.

دیلی رکورد:

* سران تیم فوتبال گلاسکو رنجرز اسکاتلند، در حال بررسی رویکردی برای جذب سام جانستون دروازه‌بان وست بروم هستند تا او را به تیم خود اضافه کنند.

کد خبر 565644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.