طراحی گوشی پیکسل ۶a شبیه‌به پیکسل‌ شش خواهد بود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که طراحی گوشی هوشمند پیکسل ۶a شبیه‌به پیکسل‌شش خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت گوگل در کنفرانس I/O خود که به احتمال بسیار زیاد ماه مه ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد، از گوشی پیکسل ۶a رونمایی خواهد کرد. تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که ظاهراً جعبه خرده‌فروشی پیکسل ۶a گوگل آینده را به نمایش می‌گذارد.

در صورتی که این تصویر واقعی باشد، به نظر می‌رسد که شرکت گوگل قصد دارد زبان طراحی خود در سری گوشی‌های هوشمند را یکپارچه‌سازی کند؛ زیرا پیکسل ۶a از نظر ظاهری بسیار شبیه پیکسل شش است و به پیکسل ۵a و ۴a شباهتی ندارد. از تصویر روی جعبه می‌توان دو دوربین و یک فلاش LED و نبود حسگر فوکوس خودکار لیزری و حفره میکروفون را تشخیص داد که از این جهت برای یک گوشی مقرون‌به‌صرفه نباید اتفاق غیرمنتظره‌ای باشد.

سری پیکسل a تاکنون از گوشی‌هایی با قیمت مناسب تشکیل شده است و در مجموع عملکرد نسبتاً قابل قبولی دارند. باید منتظر بمانیم تا مشخص شود آیا تغییر اساسی در گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید این شرکت، یعنی پیکسل ۶a، رخ خواهد داد یا خیر. اطلاعاتی که پیش از این ارائه شده است، نشان می‌دهد که پیکسل ۶a دارای صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی OLED، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی است. این محصول به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز نشده است.

کد خبر 565622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.